• héj !

    Ik erger me soms als ik een topic maak en dan altijd tientallen mailtjes van Quizlet in één keer krijg.
    Als ik een topic maak, duid ik altijd aan om notificatie te geven bij elk bericht omdat ik meestal een vraag stel en dan iedereen hun mening of antwoord wil weten. Logisch toch?
    Maar nu dacht ik om dat irritante gedoe op te lossen, een systeem in te stellen zoals je hebt als je een privé- of gastenboek bericht krijgt.
    Voor de mensen die Netlog hebben, zoiets als Logs dus. (:

    Wat vinden jullie ervan? d:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als je dan niet alsnog een bericht krijgt van een nieuw privébericht zegmaar?
    Ik stoor me er eigenlijk niet echt aan, maargoed.

    Ik heb dat zowiezo nooit aanstaan, als ik wil weten of er gereageerd is kijk ik wel gewoon in het topic. Ik weet ook niet echt of ik voor of tegen ben :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat vind ik een goed idee. ^^
    Zou véél handiger zijn. :Y)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Dat vind ik een goed idee. ^^
    Zou véél handiger zijn. :Y)

    Screwed schreef:
    Ik heb dat zowiezo nooit aanstaan, als ik wil weten of er gereageerd is kijk ik wel gewoon in het topic. Ik weet ook niet echt of ik voor of tegen ben :/

    Meadow schreef:
    Dat vind ik een goed idee. ^^
    Zou véél handiger zijn. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    tegen, dan zou er de hele tijd zo'n vaag figuurtje bij het form staan en ik denk dat het technisch gezien ook niet echt zal lukken, en daarbij je kunt toch kiezen of je dat wilt weten of niet? Als je het niet weten doe je gewoon ; 'geen notifcatie van reacties' En kijk je wat vaker op het form heá;)

    [/mijn mening]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kijk altijd gewoon of er is gereageerd. Is dat moeilijk?


    blame the bully.

    @BrokenQueen:
    Dat figuurtje zal waarschijnlijk net zo'n melding zijn als er iemand wat in je GB post en dat van het GB lukte ook, dus dit normaal gezien ook. :]


    Let the Night embrace you

    Het zou veel handiger zijn. en om de dag ofzo wordt dan 1 mail gestuurd met een overzicht van de reacties.


    It even took me by surprise

    Ik vind het onzin en nutteloos. Zoveel moeite kost het niet om zelf even te kijken of er gereageerd is. En als je die mails zo vervelend vind, waarom geef je dan aan dat je notificaties wil?
    -mening-


    Bored.

    zet het dan uit en klik het topic nog een keer aan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leuk bedacht, maar ik vind het een beetje nutteloos. Sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, anders wordt het hier een hele chaos.

    Kryptonite schreef:
    Het zou veel handiger zijn. en om de dag ofzo wordt dan 1 mail gestuurd met een overzicht van de reacties.


    Ja, goed idee. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.