• Heeft Q een beetje moeite met lezen.
    Ik bedoel, als iemand ergens om vraagt dan worden er 9 van de 10 keer antwoorden gegeven waar JUIST niet om is gevraagd.. Als je snapt wat ik bedoel.
    Like, dat topic over bijzondere landen. Komen mensen aan met Nederland, Spanje, Duitsland.. Wauw.
    En som is dat echt focked up irritant weet je.
    En nou geen discussie over die landen aub. ==' Dat doe je maar in dat topic.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    indd.

    Dat is waar, doe ik ook.
    Maar de topicschrijfster noemde zelf ook niet-bijzondere-landen; Italië enz.
    Maar de vraag is dan wel; Wat kan je wel bijzonder noemen en wat niet?
    Kom op zeg, er zijn tegenwoordig als zoveel mensen in Turkije en Amerika geweest.


    hoi, jij bent leuk.

    Dat is waar, maar bv. van die landen:
    Ik vind Nederland, Spanje en Duitsland wél speciaal, want ik ben daar nog nooit geweest en ja, meningen verschillen. ^^


    Let the Night embrace you

    Soms is dat wel zo ja. Maar het kan ook raar gestelt zijn x]

    WillFANTASYx schreef:
    Dat is waar, doe ik ook.
    Maar de topicschrijfster noemde zelf ook niet-bijzondere-landen; Italië enz.
    Maar de vraag is dan wel; Wat kan je wel bijzonder noemen en wat niet?
    Kom op zeg, er zijn tegenwoordig als zoveel mensen in Turkije en Amerika geweest.

    Mee eens _O_

    WillFANTASYx schreef:
    Dat is waar, doe ik ook.
    Maar de topicschrijfster noemde zelf ook niet-bijzondere-landen; Italië enz.
    Maar de vraag is dan wel; Wat kan je wel bijzonder noemen en wat niet?
    Kom op zeg, er zijn tegenwoordig als zoveel mensen in Turkije en Amerika geweest.

    Ik (degene die toevallig dat topic maakte) had bovenaan gezet: landen die niet bijzonder zijn zoals nederland/belgie/duitsland/frankrijk moet je dus niet noemen. En mensen noemen die landen vervolgens wel. Dus lezen ze niet goed. Misschien is Italie niet bijzonder, maar die stond niet in het rijte van niet-bijzondere landen dus als je die noemt betekent het iig niet dat je niet goed hebt gelezen.;)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik (degene die toevallig dat topic maakte) had bovenaan gezet: landen die niet bijzonder zijn zoals nederland/belgie/duitsland/frankrijk moet je dus niet noemen. En mensen noemen die landen vervolgens wel. Dus lezen ze niet goed. Misschien is Italie niet bijzonder, maar die stond niet in het rijte van niet-bijzondere landen dus als je die noemt betekent het iig niet dat je niet goed hebt gelezen.;)

    Dat is waar. =3


    hoi, jij bent leuk.

    Eh,,

    Ik vat hem niet helemaal:p

    Ik heb de oplossing Joy.
    IEDEREEN BRILLEN KOPEN! 8D -Sorry voor de caps modjes.-
    (nerd)(nerd)


    You move me ......... Kurt

    zal wel aan mij liggen(A)

    whahahah:P
    mongolische billen^^

    en shit:P
    ik bedoelde brillenxd

    HE PUSSY! Spanje is wel een verfuckt cool land hoor (nerd)

    Spitfire schreef:
    Ik heb de oplossing Joy.
    IEDEREEN BRILLEN KOPEN! 8D -Sorry voor de caps modjes.-
    (nerd)(nerd)

    Neeeeeee gast. Ik heb lenzen. :Y)
    @Conspiracy: HA. jij kan ook niet lezen. Want ik zei lekker en niet over die landen beginnen. (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Neeeeeee gast. Ik heb lenzen. :Y)
    @Conspiracy: HA. jij kan ook niet lezen. Want ik zei lekker en niet over die landen beginnen. (puh)

    Ik kan wel lezen hoor ;D ALS DE BESTE (cat) En zeg niet dat Spanje geen cool land is, want dat is het wél!