• Om iets te verbieden dat ik wil. En wanneer dat het dan te laat is ik dan de toestemming krijg om het wel te doen. Zoals het aller eerste concert in belgië van tokio hotel. Neen ik mocht niet gaan,en toen de tickets uitverkocht waren,mocht ik wel. En nu ook,omdat ik 'zoals de meeste wel weten' graag een tattoo wil met de naam Tom. En omdat ik daarvoor niet de toestemming kreeg maar wel voor een T. En nu ik een T heb,krijg ik ineens de toestemming van mijn ouders dat ik toch wel tom mag laten zetten(ahg ja,nu ga ik hem in september laten bijwerken). AAah really,ik word er crazy van ><' heeft er iemand nog zon' ouders? ö

    Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.

    Als ik iets leuk zie ofzo dan vraag ik dat en dan krijg ik het meestal ook. (Zoals dvd box, Sims2 uitbreidings pakket, en een abo op Hart voor dieren en daar krijg ik nog zo'n grote krappaal bij voor mijn kat, felix)

    :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijne zijn ook vreselijk! Ik mag niet uit, ik mag geen piercing, ik mag geen tattoo, ik mag niet naar concerten, ik mag niet roken (Best wel logisch maar ok ^^) Ik mag ook bijna niks, tis dat ik nog naar de stad mag :P O ja en ik mag niet met vriendinnen verder dan 20 km van mijn woonplaats gaan kamperen..,


    Be yourself and not someone else!

    Mijn ma zoekt alles om mij te chanteren ><
    Ik ga morgen weg met vriendinnen maar dan begint ze van: Als je kamer niet opgeruimt is mag je niet! Zelf al is het al lang geplant! (wat het dus was)
    En Zaterdag ga ik logeren en ze is het van: Geen goed rapport mag je ook niet!
    Heck! Maar ik denk zelf al heb ik 1 buis dat ik mag gaan.. Ik hoop alleen maar dat het dan niet op Wiskunde is >< of Latijn :S


    VIP - Very Important Penguin

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.

    same here, alleen ik mag wel vaker weg (:.
    goh, je ouders zijn precies wel superstreng o.o


    None but ourselves can free our minds.

    gelukkig zijn de mijne niet zo, als ik zeg ik ga naar een concert is dat altijd best maar over sgool zijn mijnn ouders rampzalig, ze zeuren de hele dag aan je kop, heb je dat nu al wel gelerd? heb je je huiswekr wel gemaakt? moet je niet al beginnen voor de proefwerkweek 4 weken van te voren ! :|


    I believe i can <3

    Mijn ouders zijn heel erg vrij, in dingen die ik doe! alleen ze trekken grenzen als ik het zo hoor heb je het helemaal niet slecht, en weetje je mag blij zijn dat je een tatoo mag, ik bedoel sommige mogen geen eens gaatjes in hun oren! Dus ik denk dat je het goed hebt;)


    Some angels have no wings.

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.


    Zoomg, nou voel ik me een nog verwender kut kind:X Ik mag mijn haar verfen, logeren, piercings ongeacht mijn jonge leeftijd, ik mag naar concerten, en ik mag zelf weten wat voor kleding ik koop... Oja, en wat afpseken betreft; dat ik hoef ik nooit te vragen. Met schooldagen ben ik vaak toch pas rond half 7 thuis omdat ik nog bij mijn vrienden was. En als ik een onvoldoende scoor intreseert het ze niet, zolang ik mijn best maar doe. ;x


    Scream for mercy!