• Hee
    Er is zo een actrice. Ze is al best oud, heeft in redelijk veel films gespeeld maar is niet wereldberoemd ofzo. Ze is wel laatst bij Oprah geweest. Ze heeft haar tot haar schouders, krullen. En een ontzettend lelijk gezicht. Volgens mij speelt ze ook in een serie.
    Maargoed, ik ben haar naam dus vergeten. Dus weet iemand wie het misschien zou kunnen zijn?
    Want we willen haar pimpen op taaz.com
    (K)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    meer details? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze heeft donkerblond tot bruine krullen tot op haar schouders. Beetje dikke pruilachtige lippen, echt hele lelijke. Het belangrijkste is denk ik gewoon dat ze een ontzettende lelijk gezicht heeft.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    heb je die ene zweedse (is de naam kwijt) actrice wel eens gezien xd. she's really ugly!
    & ze heeft ook nog eens s' werelds lelijkste hond ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben heeeel slecht met acteurs en actrices. :x Géén idéé.
    Sorry

    Misschien weet ik wel wie je bedoelt, maar ik weet haar naam echt niet meer.. Sorry!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben zo slecht in acteurs en actrices te herkennen o.P Echt dat kan jaren duren voor ik weet hoe acteur X er precies uitziet o.O
    Komt er nog eens bij dat ik films nogal vlug vergeet en ik bijna ook geen moeite doe om acteurs te onthouden, dusja x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er speelde een vrouw met bruin haar en van die enorme dikke lippen in een aflevering van Ghost Whisperer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Janice dickinson [/denkt daar meteen aan]?


    We can only learn to love by loving.

    http://assets.nydailynews.com/img/2008/08/26/amd_cher.jpg

    zij misschien?


    VIP - Very Important Penguin

    @Fighter: nee niet die. @Singalong: Nee die ook niet.:] @Vamplove: ze heeft niet enoooorm dikke lippen, maar ze pruillen nogal dus vallen ze heel erg op en ze zijn al redelijk groot.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    wat voorn films?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik weet wie dat je bedoeld maar mijn hersentjes weten haar naam niet :X


    I found myself in Wonderland.

    Probeer anders het filmpje van Oprah te vinden op Youtube waar zij te gast is?


    I found myself in Wonderland.

    Nope, sorry.

    is het Farrah Fawcett?
    http://s.plurielles.fr/mmdia/i/64/8/people-farrah-fawcett-2541648_1350.jpg


    VIP - Very Important Penguin