Okè hier mijn hele verhaaltjeXD
Oke ik werk in een supermarkt en daar heb ik een begeleider hij is sóóów knap hij is ong maar 2 jaartjes ouder dan ik. Ik vind hem dus heel leuk, Maar hij is af en toe zo vervelend bijv als ik met een jongen praat waarmee ik goed op kan schieten en mee kan lachen.Doet ie opeens heel raar en wordt hij boos (Zomaar) zegt hij zo van dat doen wij hier niet en stuurt hij die jongen weg naar helemaal achterin de winkel en mij helemaal voor dus ik d8 zo van hoezo reageer je zo dom toen zei hij zo van maak je geen zorgen en toen gaf hij me een knipoog wat hij vaak doet en noemt hij mij zijn nummer 1 en geeft hij me allerlei complimenten. Maar wat wel irritant is is dat hij mijn naam constant zingt (echt!!)
Dus ik d8 miss vindt hij me ook leuk, Maar (jaah mensjes weer een maar ) Die volgende werkdag met hem negeerde hij me opeens maar toen ik bijna weg mocht kwam hij naar me toe en toen begon hij grapjes te maken enzo. Ik d8 as if ik nu nog met je wil praten, maar negeren lukte maar een halve minuut .
Mijn vriendinnen zeggen dat hij jaloers is , maar ik heb zo van als hij me leuk vind dan zegt hij het toch gewoon of doet hij niet zo irritant en zo bezitterig (ik bedoel ik heb niets met hem)
Nou meiden/jongens wat denken jullie?
You are so god damn Sexy <3