• Ik heb dus steeds van die momenten waarop ik een soort van hyperventileer. Ik heb het elke dag wel en dan vooral 's avonds. Het voelt of ik geen adem krijg, maar ik adem wel gewoon. Ik voel echt mijn hart kloppen en soms ineens heel zwaar.

    Meer die hier last van hebben?


    Iemand een idee hoe ik dit de baas kan worden? Want het is echt héél vervelend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dokter, zo kwam ik er ook vanaf. Krijg je oefeningen om het onder controle te krijgen, of je hebt een vorm van inspannings astma of gewoon een vorm van astma.
    Dokter dus (nerd)


    -

    Nee, ik heb er geen last van Ö

    Het kunnen hartkloppingen zijn, dat is best wel gevaarlijk. Een vriendin van me heeft het en moet, als haar lichaam volgroeid is, een hartoperatie ondergaan.
    Maar het kan ook gewoon een soort astma zijn, hup naar de dokter ermee!

    Ik ken dat gevoel. Ik heb zelf een scolioserug en mijn rug drukt, zeg maar, op mijn longen. Wat als gevolg heeft dat ik snel hyperventileer. Kort gezegd. x]
    Mijn kinesist heeft een keer gezegd, dat je daar niet zoveel aan kan doen behalve oefenen. Maar als ik die oefeningen hier begin uit te leggen ben ik morgen nog bezig. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja maar ik heb geen scolioserug. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee ik niet
    alleen als ik heel hard&veel huil heb ik ademnood
    mss moet je is naar de dokter ofzo? wnt elke avond is wel heel veel
    Xx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk dat je toch even het beste naar de dokter kunt gaan. Dan heb je waarschijnlijk én zekerheid van wat het is én je kunt er waarschijnlijk iets tegen doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb ook zoiets,, alleen ik val erbij flauw.

    je moet naar de dokter gaan en die stuurd je dan door naar en cardioloog,, gaan ze eerst je hart nakijken,, en gaan ze een kastje aanlegen waarop gekeken wordt of het hyperventtilaty is of iets anders



    succes ermee


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Bluh schreef:
    Ja maar ik heb geen scolioserug. :X

    Dat waren algemene ademhalingsoefeningen om hyperventilatie tegen te gaan als je iets inspannends ofzo doet en als het bezig is te stoppen. =]

    Wil ze wel geven als je wilt, maar dat is nogal onhandig via de pc, nja vind ik. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    Dat waren algemene ademhalingsoefeningen om hyperventilatie tegen te gaan als je iets inspannends ofzo doet en als het bezig is te stoppen. =]

    Wil ze wel geven als je wilt, maar dat is nogal onhandig via de pc, nja vind ik. x]

    Nja. Ik ga wel een keer langs de dokter. Die heeft vast ook wel tips.


    "I shut my eyes in order to see.'

    toch even langs de dokter gaan als ik er last van heb weet ik wat het is want ik heb astma maar als je het niet weet..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~