• iedereen kent het wel.. Straattaal xD
    Bijvoorbeeld>
    BETER,ga jij je haar wassen.
    of
    BETER.ga je fietsent naar school
    of xD
    Hij is Foking spang (eigenlijk kankerspang maar kanker is kansloos.)Spang is lkkr he XD
    of
    INEENS heeft ze zwart haar.
    of
    INEENS,heeft ze een rode fiets.
    of
    heey Fa2 (faatoe) morge chillen?
    of
    (omg)Heey mooiboy xD

    Dit is nog niks. dit kan ik nog begrijpen xD
    maar soms hoor ik wel is dingen dat ik denk *waarthefack praat jij over O.o?)

    Hebben jullie dat ook of ben ik de enige die wel zo praat alleen niet TE (you get the point?)
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    niet alleen marrokaantjes zijn dat hoowr!
    ik praat ook straattaal maar ik ben geen marrokaan maarjah ik praat niet zoals hun ik praat een stuk anders...
    iedereen praat hier straattaal meestal (ben ik ook mee opgegroeit...)
    maar ik praat ook normaal....(rara ik woon in de crimineelste stad van NL...leeuwarden...)

    niet dat ik ermee wil opscheppen hoowr :X

    (...)
    niet dat ik ermee wil opscheppen hoowr :X

    ik ben wel half marokkaans
    en ik praat het wel maar niet extreem x'D
    mijn neef wel O_o


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ik ben wel half marokkaans
    en ik praat het wel maar niet extreem x'D
    mijn neef wel O_o

    maar dat mensen zeggen dat alleen marrokaantjes dat doen en dat ze hun direct niet mogen enzo omdat ze buitenlands zijn vind ik wel overdreven

    (...)

    niet alleen marrokaantjes zijn dat hoowr!
    ik praat ook straattaal maar ik ben geen marrokaan maarjah ik praat niet zoals hun ik praat een stuk anders...
    iedereen praat hier straattaal meestal (ben ik ook mee opgegroeit...)
    maar ik praat ook normaal....(rara ik woon in de crimineelste stad van NL...leeuwarden...)

    Ik ben ook geen marrokaan maar half canadees xD.

    En hier in het dorp is iets wel verrot.

    Mijn vrienden en ik die allemaal straattaal praten worden niet geaccepteerd door die mooi wark & bier typjes :S. Boerse typjes dus :S.

    En wij jatten geen fietsen en gooien ze niet in het kanaal. Dat doet die boerse typjes dus altijd :S.

    Grof gezegd is het gwn een boerengat waar ik woon :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Maar fa2 is toch grapje ?:S


    ok

    (...)
    Ik ben ook geen marrokaan maar half canadees xD.

    En hier in het dorp is iets wel verrot.

    Mijn vrienden en ik die allemaal straattaal praten worden niet geaccepteerd door die mooi wark & bier typjes :S. Boerse typjes dus :S.

    En wij jatten geen fietsen en gooien ze niet in het kanaal. Dat doet die boerse typjes dus altijd :S.

    Grof gezegd is het gwn een boerengat waar ik woon :S.


    ik woonde eerst bij mijn moeder in een dorp..(ook boerendorp)
    (toen was k 2 jaar *als je een uitleg wilt hebben waarom ik ineens bij mijn pa in de stad woon moet je het vragen*)
    ik had daar geen vrienden jonge! en iedereen keek me aan als oud grof vuil... alsof ik een zwerver was >.<

    (...)

    ik woonde eerst bij mijn moeder in een dorp..(ook boerendorp)
    (toen was k 2 jaar *als je een uitleg wilt hebben waarom ik ineens bij mijn pa in de stad woon moet je het vragen*)
    ik had daar geen vrienden jonge! en iedereen keek me aan als oud grof vuil... alsof ik een zwerver was >.<

    geef maar uitleg.

    Ik word ook vaak aangekeken van heh bah weer zo'n stom urbangeval.

    Maar ik heb schijt aan dat weetje.

    Voor meer details moet je ff de foto's in mijn fotoboek bekijken endan de foto waar ik onder de brug zit. Daar zit ik dan wel vaak met ''normale mensen'' die style hebben ;).

    Zie je ook geleik mijn stijl.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik praat wel straattaal, maar ik woon dan ook in zo'n kutstadje bij Rotterdam, alle idioten die daar nietgewild zijn komen hiernaartoe Ik leef gewoon in de ghetto [/verselijkoverdrijven] Neej geintje (fa2 XD) vaak is als ik het zeg meer voor de lol dan voor stoer doen fzo ;)


    BAM!

    Maar fa2 is toch grapje ?:S

    weet ik maar als ik het wijzig gebeurt er niks x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    geef maar uitleg.

    Ik word ook vaak aangekeken van heh bah weer zo'n stom urbangeval.

    Maar ik heb schijt aan dat weetje.

    Voor meer details moet je ff de foto's in mijn fotoboek bekijken endan de foto waar ik onder de brug zit. Daar zit ik dan wel vaak met ''normale mensen'' die style hebben ;).

    Zie je ook geleik mijn stijl.


    ik was bevriend met een meisje en leerde haar dansen enzo (BF geworden)
    toen ging ze zeg maar een wedstrijdje doen met een jongen van 10 (in de stad) ze had gewonnen alleen die jongen nam het nogal TE serieus en heeft haar vermoord...dus die familie vet boos op mij en heeft mijjn moeder toen doodgeschoten :S

    (als je dit verhaal niet gelooft of niet gelooft dat ik op mijn 6e al kon dansen dan heb je pech...)

    maajah sommigen doen ook zoooo overdreven met wat voor style je hebt -.-'
    ik heb geen style... de ene keer ben ik volgen anderen Gothic en de andere keer een hiphopper of een nepneger :S

    (...)

    ik was bevriend met een meisje en leerde haar dansen enzo (BF geworden)
    toen ging ze zeg maar een wedstrijdje doen met een jongen van 10 (in de stad) ze had gewonnen alleen die jongen nam het nogal TE serieus en heeft haar vermoord...dus die familie vet boos op mij en heeft mijjn moeder toen doodgeschoten :S

    (als je dit verhaal niet gelooft of niet gelooft dat ik op mijn 6e al kon dansen dan heb je pech...)

    maajah sommigen doen ook zoooo overdreven met wat voor style je hebt -.-'
    ik heb geen style... de ene keer ben ik volgen anderen Gothic en de andere keer een hiphopper of een nepneger :S


    srry als dit opschepperig klinkt -.-'
    want ik ben egt niet zo cool en zielig en leuk als je denkt of als ik doe

    hier in west-vlaanderen zijn we wel wat gewend :')

    Helemaal Daaaa bomb xD of zoiets


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Twents komt ook aardig in de buurt van straattaal ;P
    Tjhaa en ik ben hier opgegroeid met Twents(lol)


    Pictures fade away, but memories are forever

    versta dinkwijls de helft niet wat ze zeggen
    bij ons zegge dikwijls

    yu snoetse, beirje joa
    dat wil zeggen
    hey meid hoe gaat het vandaag?

    dat versta ik totaal nie als ze zo beginnen


    xX_tink_Xx