• iedereen kent het wel.. Straattaal xD
    Bijvoorbeeld>
    BETER,ga jij je haar wassen.
    of
    BETER.ga je fietsent naar school
    of xD
    Hij is Foking spang (eigenlijk kankerspang maar kanker is kansloos.)Spang is lkkr he XD
    of
    INEENS heeft ze zwart haar.
    of
    INEENS,heeft ze een rode fiets.
    of
    heey Fa2 (faatoe) morge chillen?
    of
    (omg)Heey mooiboy xD

    Dit is nog niks. dit kan ik nog begrijpen xD
    maar soms hoor ik wel is dingen dat ik denk *waarthefack praat jij over O.o?)

    Hebben jullie dat ook of ben ik de enige die wel zo praat alleen niet TE (you get the point?)
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind het eigenlijkeen beetje wannabe hiphoppers xD


    Sweet dreams will come true.

    Ik zelf hou niet zo van straat taal ik vind het een beetje aso klinken om eerlijk te zijn maar da's mijn mening

    ik heb eigenlijk mijn eigen taaltje samen met mijn bf en bffl en die praat ik dan ook alleen met hun tegen andere mensen praat ik gewoon normaal en begrijpelijk nederlands

    Ik heb eiglijk gwn een pishekel aan die (nep)marrokaantjes enzo. Niet racistisch bedoelt, maar gwn blegh. Ik ben ook als de doods voor die marrokanen rond de 20 enzo, eentje heeft me een keer achtervolgd en sinds dien ben ik dat. Maar vind het altijd vet irritant hoe die mensen praten en dan ook met zo'n kutaccent/dialect. En vooral als dat accent/dialect fake is


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb eiglijk gwn een pishekel aan die (nep)marrokaantjes enzo. Niet racistisch bedoelt, maar gwn blegh. Ik ben ook als de doods voor die marrokanen rond de 20 enzo, eentje heeft me een keer achtervolgd en sinds dien ben ik dat. Maar vind het altijd vet irritant hoe die mensen praten en dan ook met zo'n kutaccent/dialect. En vooral als dat accent/dialect fake is

    Idd, vandaar dat ik ze wannabe hiphoppertjes vind xD


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb eiglijk gwn een pishekel aan die (nep)marrokaantjes enzo. Niet racistisch bedoelt, maar gwn blegh. Ik ben ook als de doods voor die marrokanen rond de 20 enzo, eentje heeft me een keer achtervolgd en sinds dien ben ik dat. Maar vind het altijd vet irritant hoe die mensen praten en dan ook met zo'n kutaccent/dialect. En vooral als dat accent/dialect fake is


    ja ik weet wat je bedoeld een keer in het zwembad waren er vijf van die gasten mij aan het aanranden eentje trok zelfs men topje af en een ander m'n broekje ook als je in marokko bent kijken ze echt zo naar alsof je een stuk vlees bent ze zien je daar als lustobject dat vind ik neit erg ijn en ook ik bedoel het niet racisistisch ofzo maar het is gewoon zo
    en ik word ook zo kotsmisselijk van dat accent dan draai ik echt helemaal door ik vind het zo ordinair staan Gadver!! blegh

    ik praat het nooit..
    maar ik kan t meestal wel verstaan..

    ik praat het nooit..
    maar ik kan t meestal wel verstaan..

    Op school praat ik een en al straattaal, maar op quizlet schrijf ik normaal nederlands xDDD

    En sommige mensen op school snappen straattaal voor geen meter xD
    Mijn mentor probeerde een keer straattaal...Zo genant xD :$ maar wel lol(lol)

    wij praten in de klas straattaal

    AHAHHAHA
    JA HÈ! Hilarisch xD
    'Yo, dikke vette shizzle man!'
    'TIK EM AAN!'


    I recycle my thoughts.

    Ik praat het meestal zelf weetje xD.

    En ik heb altijd gwn schijt aan wat anderen ervan vinden. want straattaal is leipe shizzle jeweet.

    RESPECT VOOR STRAATTAAL.

    Oke matties ik moet ff wat doekoes uit je muur halen jeweet.

    Of deze:

    Ej gast, Als jij nog wat chille muziek op je phone heb, paas me ook ff wat van dese chille shizzle?

    ( zo praten we zo ongeveer als ik rondhang met een stel matties xD )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    AHHAA.
    Gaaaf. Ik praat het zelf niet :'). Dan denkt iedereen; Wtf? Wat moet zo'n meisje met die taal :'D?


    I recycle my thoughts.

    ik praat vaak straattaal maar ook gewoon :P (voor de mensen dii dat fijn vinden en idd ook niet kunnen verstaan xD)

    AHHAA.
    Gaaaf. Ik praat het zelf niet :'). Dan denkt iedereen; Wtf? Wat moet zo'n meisje met die taal :'D?


    bij mij is dat meestal wel gewoon of ze noemen me altijd jongen xD

    Ik heb eiglijk gwn een pishekel aan die (nep)marrokaantjes enzo. Niet racistisch bedoelt, maar gwn blegh. Ik ben ook als de doods voor die marrokanen rond de 20 enzo, eentje heeft me een keer achtervolgd en sinds dien ben ik dat. Maar vind het altijd vet irritant hoe die mensen praten en dan ook met zo'n kutaccent/dialect. En vooral als dat accent/dialect fake is


    niet alleen marrokaantjes zijn dat hoowr!
    ik praat ook straattaal maar ik ben geen marrokaan maarjah ik praat niet zoals hun ik praat een stuk anders...
    iedereen praat hier straattaal meestal (ben ik ook mee opgegroeit...)
    maar ik praat ook normaal....(rara ik woon in de crimineelste stad van NL...leeuwarden...)