• Er zit zo een kei mooie jongen bij mij op het school. Elke keer als ik naar hem kijk krijg een super raar gevoel dat ik echt nog nooit heb gehad. Nu kreeg ik te horen dat hij een lief heeft: Lenny. Maar Lenny en ik zijn goede vriendinnen, en ze vind het totaal niet erg dat ik die knap vind. Maar ik denk dat ik hem niet alleen knap vind maar ook verliefd op hem ben. Zij dacht dat hij en ik goede vrienden zouden kunnen worden. Nu heeft Lenny eens tegen hem gezegt (via msn):'Elly vindt u knap." Maar alle geluk wist hij niet wie ik was, maar hij wou het wel weten. Lenny had toen niks meer gezegt van wie ik was tegen hem omdat ze eerst toestemming aan mij wou vragen. Ik wou toen echt helemaal niet dat hij wist wie ik was, want ik voel me redelijk onzeker en ik ben een super bangerik en zo (vooral bij jongens),... Toen had ik dus mijn vriendinnen verboden om mijn naam te zeggen als ik het zei (dus als hij in de buurt was), dat was eigenlijk wel grappigxD Maar nu denk ik dat Lenny en hij terug uit elkaar zijn, en ik zou haar willen zeggen (smeken) dat ze zou willen zeggen tegen hem dat ik diegene ben die hem knap vind (of verliefd op hem is). Nu nog paar dingen die ik niet gezegt heb: hij is een jaartje jonger dan mij en volgend jaar ga ik naar het ander gebouw dus ga ik heb niet (of soms) zien.

    Ben ik nu echt verliefd op hem of denk ik dat maar?
    Moet ik het haar vragen (smeken) om het hem te zeggen?

    Zeg het me please!


    What if your best isn't good enough?

    Als ik jouw was zou ik de eerste stap zetten. Anders kan je het mooi vergeten want door niets te doen zal je ook niet opvallen bij hem. Misschien moet je met Lenny naar die jongen gaan en er eens een babbeltje mee slaan. Of je zoekt hem op, op internet en maak zo contact dat gaat ook makkelijker want hij ziet dan niet als je verlegen doet of al van die toestanden. En wij kunnen niet weten of je op hem bent. Dat zal je zelf moeten uitmaken.
    Anyway, veel succes. ;)


    You'll never dream alone. <3