• hey mensen dit stond vrijdag in de krant, slecht nieuws! (letterlijk overgetypt)

    werchter boutique wordt erop of eronder voor Tokio Hotel! De duitse band zorgde in oktober en maart nog voor waanzinnige taferelen in ons land, maar nu lijkt hun populariteit wel in vrije val. "Werchter Boutique oermorgen wordt een cruciale dag in de carriére van de jongens", klikt het bij universal. Met andere woorden: zonder een immense schare fans lijkt het liedje van Tokio Hotel uitgezingen!

    (jah de rest is een beeje vanalles maar dit is toch wel de doorslag) De hype rond de tweelingbroertjes lijkt voorbij, of niet? "gedeeltelijk" zegt Tinne Marant, hoofdredactrice van 'joepie'. "de hysterie is gaan liggen. de groep heeft nog steeds een grote aanhang en die fans worden zelfs radicaler. aan de andere kant wordt ook de groep haters steeds groter en richten veel meisjes zich liever tot de nieuwe fenomenen als Jonas brothers."
    concurrentie, lijkt dus één vand e sleutelwoorden maar daarnaast moet een hype ook gevoed worden. De laatste plaat dateert van een jaar geleden en is intussen zelfs door de fans verteert.


    (jah en de rest is van jbc van de kleding lijn enzo).


    echt mensen ik vindt dit echt heel erg voor de jongens dat als hun optreden in werchter, een beetje flopt, (wat denk ik niet zal zijn)
    want jah alle als je het nou bekijkt, don't jump stond 2 weken op nr 2 in de dag top 5 en sinds vandaag op nr3

    alle jah k denk ni da hun carriere om zeep is hoor, ze overdrijven een beetke bij de krant! Hun nieuwe plaat komt er aan dus...

    Lies XD


    everything you imagined, and more...

    das zever

    tokio hotel is helemaal ni voorbij
    het is pas begonne
    volgens mij is da mens gewoon zelf nen hater


    One Day you'll remember me...

    ik vind de jonas brothers niks als ik eerlijk mag zijn(A) maar zoals tokio hotel dat vind ik egt goeie muziek. ik ben er geen fan van geworden omdat het in was. ik ben juist fan geworden omdat ik het leuk vond(dance)


    "Don't look back, you're not going that way."

    jah ma mensen, geloo me ik geloof diene shittak ni e

    man daar zoude echt dom voor moeten zijn jah

    + ze waren top op werchteer


    everything you imagined, and more...

    Het concert heeft niet geflopt!

    Het was super! (yeah)


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    fuck off stomme krant =O


    You're the house my heart searched for so long

    Hier was al een topic over..

    Omg. Volgens mij waren ze inspi-loos en hadden ze iets nodig om over te schrijven en hebben ze toen het optreden van TH bij Werchter maar onder handen genomen 0.o Aber de joepie spooort sowieso niet 0.o Die heeft ervoor gezorgd dat de NL's bellenblaas actie is nagedaan door de Belgen [ik wil de belgische fans niet de schuld geven, ik kijk naar de joepie.] en btw; ik zal me nooit op die capsoneslijers van een Jonas Brothers storten 0.o Echt man, 20 juni waren ze Avril's voorprogramma en ze stonden daar opt podium te doen als of zij de hoofdact waren 0.o aber, ik wil niet dt de JB fans zich nu aangevallen voelen x]

    ik begon die hype eerlijk gezegd toch al een beetje zat te worden xD(A)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Die Joepie-wijf moet helemaal der bek houde! De Joepie heeft al zó vaak valse geruchten rond TH versrpeid! Ik wordt er gfek van van hoe vaak ik heb moeten zeggen dat het níét zo is! (NÉÉ BILLS HAAR IS GEEN MIDDELVINGER NAAR ZIJN VADER OMDAT DIE ZN VIS HEEFT VERMOORD!)

    OMG was da ni uit de Maks ofzo? o_O
    Geek ik was dat ns aan het lezen in Fysica kreeg ik nog onder mn voeten ook..
    Hallo, was dus wel belangrijk hea =D
    En d Joepie suckt.
    Met al hun zever. Op den duur wil je d Joepie zelfs nimir kopen.
    En als ze eens de waarheid vertellen dan is het nog uit andere boekjes ook...
    Bende zieligaards dat het zijn.x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Omg. Volgens mij waren ze inspi-loos en hadden ze iets nodig om over te schrijven en hebben ze toen het optreden van TH bij Werchter maar onder handen genomen 0.o Aber de joepie spooort sowieso niet 0.o Die heeft ervoor gezorgd dat de NL's bellenblaas actie is nagedaan door de Belgen [ik wil de belgische fans niet de schuld geven, ik kijk naar de joepie.] en btw; ik zal me nooit op die capsoneslijers van een Jonas Brothers storten 0.o Echt man, 20 juni waren ze Avril's voorprogramma en ze stonden daar opt podium te doen als of zij de hoofdact waren 0.o aber, ik wil niet dt de JB fans zich nu aangevallen voelen x]

    Was je daar ook?
    Ik stond zo vanvoor hea, en daar hoor je zowiso niet alles heel goed.
    Maar toen d Jb's optraden hoorde je alleen geschreeuw.
    Ik vind het op te spugen.
    met hun facking groot ego.
    Niets tegen de Jb fans hea ;)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Hun carrière is echt niet om zeep hoor. Het klopt wel, volgens mij, dat er steeds minder fans zijn en steeds meer 'haters'. Wat eigenlijk best wel spijtig is, maar zo weten ze tenminste wie de echte fans zijn.

    x Hann

    Hun carrière is echt niet om zeep hoor. Het klopt wel, volgens mij, dat er steeds minder fans zijn en steeds meer 'haters'. Wat eigenlijk best wel spijtig is, maar zo weten ze tenminste wie de echte fans zijn.

    x Hann

    Idd îk kan het niet beter zeggen.. ^__^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké ik vind JB geweldig,maar TH moet gewoon beter blijven,klaar

    PUNT.


    Lalalalalalalala.

    Hallooo, ik wil wedden [standaart voor mij -.-'] dat over 5 maand ofzo JB ook weer een soort vergeten is. Behalve door de trouwe fans. Dat gaat gewoon zo. Alleen de echte toppers blijven. [zoals Metallica enzo, die is kei-oud maar doet het nog steeds wel goed, vind ik.]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    flopt?

    omg, bij zornik zat de helft al TOKIO HOTEL te roepen, mijn vriendin werd er een beetje kwaad om XD
    ma da was t ook, koen keek massas zielig, th roepen tijdens een andere groep doe je toch niet?

    of overdrijf ik nu? :')