Ja, je leest het al in de titel.. Mijn ouders gaan waarschijnlijk scheiden..
De reden?
Ze zijn elkaar zat. Ze zitten constant in de problemen met geld & stuff.
Mn moeder zegt ook vaak tegen me dat ik niet moet schrikken als ze gaan scheiden, omdat ze dat beiden willen. Maar ze blijven bij elkaar voor ons (de 4 kinderen).
En nu ben ik eerlijk gezegd bang. Aan de ene kant wil ik echt niet dat ze gaan scheiden, maar aan de andere kant wel want ik ben al die ruzies echt spuugzat! Dus ik denk dat ik na de zomervakantie zonder een compleet gezin leef, want de ruzie is nu echt op het hoogste niveau. Mijn vader is 2 weken weggebleven en ik zag een paar dagen later de scheidingspapieren op tafel liggen. Je wilt niet weten wat ik daar aan heb overgehouden, ik vond het zo erg. Ik heb snikkend bij mijn moeder gehuild, want ik wilde niet dat we een oncompleet gezin werden.
En waar ik ook mee zit: Stel dat ze gaan scheiden. Mag ik als 13-jarige zelf kiezen bij wie ik wil wonen? Als dat zo is, vind ik dat lastig want ik ben het lievelingetje van mn vader volgens mn moeder, maar ik heb ook een supergoeie band met mijn moeder. En ja, met haar praat ik altijd over vrouwendingen en met mijn vader doe ik dat absoluut niet begrijp je?
Naja, iemand die me kan helpen met deze rotproblemen? Ik ben het zat om zo te leven..
you're my favourite part of the day ~