• Wie heeft er ook wel ens last van ??
    Nou ik heb moeite met vrienden maken als iedereen elkaar al kent&dan ben ik ben ook altijd best wel stil! ik haat dat o.0
    Mijn vraag hoe kom ik daar nou vanaf -.-

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    ik erger me er ook heel erg aan hoor
    ja begrijp ik :L

    Ik heb dat altijd. Niet leuk. ><

    ik ben bij 'vreemden' ook altijd heel stil eerst, maar als ik die mensen vaker zie ga ik vanzelf steeds meer mezelf zijn.
    maar ik heb ook moeite met vrienden maken hoor :')


    -

    astriddd schreef:
    ja heb ik ook wel eens. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Geen idee waarom het is.
    Maar je bent vast niet de enige.

    'k ben altijd al wel onzeker geweest, én dan vooral nog verlegen ook. Als ik, toen ik vijf was, nog maar een kleuterbegeleidster van me zag durfde ik er nog niets tegen zeggen. Nu is dat gelukkig al heel wat anders ^^.
    maar, soit, back to the point. Ik ben altijd wat stiller denk ik. Hoewel ik tegenwoordig me vaker geforceerd krijg om spontaan te doen en gewoon praten als ik in een groep onbekenden kom.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als iedereen elkaar al kent,ga ik ernaartoe,stel ik mezelf voor en praat ik mee over de dingen waarover ik kan meepraten (:
    meestal vinden ze het leuk dat je zo spontaan bent ^^

    x


    everybody needs a song.

    Poppy schreef:
    Wie heeft er ook wel ens last van ??
    Nou ik heb moeite met vrienden maken als iedereen elkaar al kent&dan ben ik ben ook altijd best wel stil! ik haat dat o.0
    Mijn vraag hoe kom ik daar nou vanaf -.-
    Ik heb daar heel erg moeite mee.. maar ik heb er een soort van therapie voor. *Ja peepz zo erg 'was' het* Maar ja niet iedereen wil dat en mischien is het ook niet echt nodig. Eigenlijk moet jij jezelf er over heen zetten, maar natuurlijk is wat hulp handig ><


    ~

    Marshmellow schreef:
    Geen idee waarom het is.
    Maar je bent vast niet de enige.

    'k ben altijd al wel onzeker geweest, én dan vooral nog verlegen ook. Als ik, toen ik vijf was, nog maar een kleuterbegeleidster van me zag durfde ik er nog niets tegen zeggen. Nu is dat gelukkig al heel wat anders ^^.
    maar, soit, back to the point. Ik ben altijd wat stiller denk ik. Hoewel ik tegenwoordig me vaker geforceerd krijg om spontaan te doen en gewoon praten als ik in een groep onbekenden kom.
    Het ergste was juist vroeger was ik juist heel spontaan en vrolijk. Maar sinds de scheiding van mijn ouders was ik heel wat veranderd zegt mijn moeder. :L

    Ik ben zo ongeveer 3 kwart van de tijd f*cking onzekr...
    Toen ik klein was was ik echt heel erg spontaan :'X En héél erg zelfverzekerd x'D


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Ik ben zo ongeveer 3 kwart van de tijd f*cking onzekr...
    D: klote voor je!

    Poppy schreef:
    (...) D: klote voor je!
    Tjuah ik kan er weinig aan doen...


    Get back motherfuckerz'