• Geachte monsters,
    Als eerste hoef ik liever niet reacties als: "Bah, hockey is stom en voor huppelkutten" of weet ik veel wat. Daar ben ik helaas niet van gediend en die mening hou je maar voor je : ).
    Nou, ik ga dus over een uur op hockeytoernooi in Arnhem. Vat leuk.
    Ik vroeg me af wie er nog meer op toernooi gaat en/of al geweest is.
    Toitoi en hou je taai.
    En zoals mijn scheikundeleraar vandaag zei; 'Succes nog in je leven!'


    I recycle my thoughts.

    Hockey rockt! <3
    En het is zeker niet voor kakkers en huppelkuten, want w8 maar tot ik sla met mijn stick, dan piep je wel anders! -evil-
    Ik ga niet naar dat toernooi, wij, ons schoolteam was niet door. En op mijn club doen ze nog niet aan een toernooi helaas.
    Veel plezier, op welke plek sta je eigenlijk? :Y)


    -

    Leuk, ik hou van Hockey
    jaja. ik zit er alleen niet op want bij de vereniging hier in de buurt is er een wachtlijst van 2 jaar


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Leuk, ik hou van Hockey
    jaja. ik zit er alleen niet op want bij de vereniging hier in de buurt is er een wachtlijst van 2 jaar

    Kom bij mij hockeyen, wij hebben juist een leden te kort! :'D
    alsof jij helemaal naar Raamsdonksveer komt om te hockeyen, is een beetje ver hea, Nicol. Ik en mijn stomme ideeën ook altijd xd


    -

    Ik hockey voor zo'n 10 jaar en nu mijn 1e B-toernooooooi yey


    I recycle my thoughts.

    Lee schreef:
    Ik hockey voor zo'n 10 jaar en nu mijn 1e B-toernooooooi yey

    Ik hockey nu z'n 4 jaar en ik heb op landelijk niveau gespeelt tot dat de B1 besloot mij eruit te kicken, toen ging ik in de buurt hockeyen (Want ik hockeyde bij Forward in Tilburg, ik woon aan de andere kant van de provincie...)! Nu zit ik volgend seizoen als nog in de B1, wel wat minder niveau, maar dat boeit niet! En ik wil ook een toernooi!:'(


    -

    Evaaaaaa, als je nou eerder zei dat het in Arnhem was, dan ging ik gewoon bij m'n broer op visite. -gayhandje-

    Veel plezier Lee. Groetjes van Lou.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij ons op school is hockey wel voor kakkers (geen idee waarom maar bijna elk persoon dat er 'kakkerig' uitziet doet aan hockey) en nu baal ik omdat ik telkens word ingemaakt :[
    Terwijl ik dacht dat ik best goed was, scheisse...

    Dus dude.. respect want ik kan er werkelijk geen flikker van. Succes _O_


    No growth of the heart is ever a waste