• Ter ere van het in première gaan van de zesde Harry Potter-film, zal de Harry Potter and the Half-Blood Prince™-- tour op 23, 24 en 25 juni de stad Haarlem aandoen.

    Tijdens de tour worden originele kostuums en rekwisieten uit de nieuwe bioscoopfilm Harry Potter and the Half-Blood Prince™ tentoongesteld. De magische opening van de tour zal plaatsvinden bij aankomst van de tour op de Grote Markt, op de avond van 23 juni.

    In een op de film geïnspireerde omgeving, waar kaarthouders doorheen kunnen lopen, zijn kostuums van Perkamentus en Harry Potter, een originele Vuurflits en nog veel meer rekwisieten uit de film te zien.

    Gedurende de tour wordt tevens de mogelijkheid gegeven om de Harry Potter and the Half-Blood Prince-game van Electronic Arts te spelen. Dit is een exclusieve sneak peek: de game zal vanaf 2 juli dit jaar in de winkels liggen.

    Tijdens de tour kunnen kaarthouders een toverspreuk voor de camera uitspreken. Zij schrijven zich hiermee in om kans te maken op een unieke prijs: één gelukkige deelnemer wint een VIP-bezoek naar de Harry Potter Leavesden Studios in Engeland en de kans om in een van de laatste Harry Potter-films te verschijnen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wth oO Waarom doen ze dat in Belgie nou niet? Ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Wth oO Waarom doen ze dat in Belgie nou niet? Ö

    Mischien komen ze wel langs Belgie, maar ik zag deze staan en ik heb niet verder gezocht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is best wel amazing. :'V Alleen haarlem is dik ver weg voor mij 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik kon ook meespelen, maar dan moest ik helemaal naar Engeland gaan, en dat mocht niet van mijn papa. :X


    everything you imagined, and more...

    Ik doe mee om kaartjes voor die tour te winnen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat zijn kaarthouders?
    & Haarlem is vet dicht bij mij, maar 20 minuten met de auto ofzo xd.


    you're my favourite part of the day ~

    Nouhou. Ik heb geen kaartjes gewonnen, en die mensen die Fred, George en Marcel spelen komen op die opening. -cry-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Waarom is altijd ALLES in het westen -.- Er leven ook nog mensen in het oosten. Dank u


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Cool =]


    We can only learn to love by loving.

    OMG IK WOON IN HAARLEM HEEL DICHT BIJ DE GROTE MAKRT OMG,

    Maar oke;p

    Clarity schreef:
    Waarom is altijd ALLES in het westen -.- Er leven ook nog mensen in het oosten. Dank u

    In het zuiden ook ¬¬


    Get back motherfuckerz'

    haarlemis best wel ver weg

    Dan mogen ze ook wel eens langs België komen.