• De stelling van vandaag luidt:
    Hulp bij zelfdoding moet kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Hierbij bedoel ik niet euthenasie, maar het zelf ontnemen van je leven, dus dat iemand je begeleid daarin en hulp geeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo'n soort stelling is er toch al een keer geweest?
    Ohnee, dat was 'euthenasie zou verboden moeten worden' ofzo.
    Maargoed. Ik ben voor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ja ik vind dat als het egt nodig is dus als die man/vrouw tog geen kans meer op leven heeft en heel veel pijn heeft en het gezin/familie er neit op tegen is en ermee akoort gaat het wel mag!


    /

    RandomRhythm schreef:
    Nee dat is moord, en moord zou nooit legaal mogen zijn.

    Helemaal mee eens. En als je het niet meer aankan door een ziekte, de pijn or anything, lig je toch wel in het ziekenhuis die je een spuit ofzo kunnen geven. Dat is tenminste medisch.


    You move me ......... Kurt

    schreef:Helemaal mee eens. En als je het niet meer aankan door een ziekte, de pijn or anything, lig je toch wel in het ziekenhuis die je een spuit ofzo kunnen geven. Dat is tenminste medisch.
    You can't agree with that statement while saying the opposite.. IF u do it by a vaccin you still kill the person in question if you believe the vieuws of RandomRhythm. You also help the person kill himself..

    aan de ene kant wel het is veel beter om iemand uit zijn leiden te verlozen als het echt heel erg is maar als hij nou goed kan toneel spelen dan vermoord je tog iemand en dan kan het zijn dat iedereen gaat moorden en dan zegt dat diegene het wou


    you were born original don't die as a copy

    RandomRhythm schreef:
    Nee dat is moord, en moord zou nooit legaal mogen zijn.


    I am an idiot, I move.

    I don't know.
    Cuz, nou, het is wel dat ik vind dat je zelfdoding zelf moet doen. Degene die helpt breng je in de problemen. Maar ja, ik weet niet.
    xx


    hoi.

    Aan de ene kant is het moord, maar die persoon kiest er zelf voor en ik vind hulp zo gek nog niet, maar ik weet eigenlijk geen goed antwoord. Aan de ene kant is het goed en aan de ene kant is het slecht. Als die persoon geen hulp krijgt, dan moet je nog maar eens afwachten wat hij dan gaat doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen mening.
    Je kan het namelijk van verschillende kanten bekijken, dan is het moord, dan is het weer beter voor iemand, het ligt eraan hoe je het bekijkt, want via die manier kun je een mening hebben.
    Ik vind eigenlijk dat de persoon het zelf mag weten, maar dan alleen om medische redenen.
    Niet om zoiets, van, 'Ik heb hem geschopt en ik wil zelfmoord plegen'. Dat niet, alleen als iemand ernstig ziek is.


    -

    -ziet de uitleg-
    Nee, das lame. Waarom pleeg je dan gewoon geen zelfmoord, zonder hulp?


    blame the bully.

    Eerlijk gezegd vind ik het kunnen ja, want zulke mensen praten daar eerst heel erg lang over met mensen die zelfmoord willen plegen. Heb ik een keer een programma over gezien + een artikel over gelezen over zo'n tja, 'dokter' noemen ze zo iemand. Hij zei dat hij eerst met zijn 'patiënten' praat over hoe het is, wat diegene achterlaat etc. Zo kunnen heeft hij al veel mensen geholpen, ze hebben géén zelfmoord gepleegd. Natuurlijk helpt dat niet bij iedereen, dus helpt diegene die door die moeilijke periode en zorgt ervoor dat hij/zij zacht heengaat en geen 'domme' dingen gaat doen zoals polsen doorsnijden.

    als ge echt dood wilt , lukt u da zonder hulp (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Ik heb nu heel erg last me me kopp, en die pijn vind ik onodig!
    Wie wil me helpen 'Zelfmoord te plegen??'
    Want dan kan mijn stiefma niet meer zuren dat Zelfmoord Egowisties is.. want ik heb het niet zelf gedaan [a]
    Owjha,, en diege kan niet betaald worden,, want ik ben een betje blut.. ;o
    In me portemenee zit nog een 5je,, dan moet die die maar pakken..
    But,, Ik weet eigenlijk niet wat ik er van denk..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Y'know, je krijgt er dan tal van problemen bij, bijvoorbeeld het volgende: Stel, iemand begaat wel degelijk een moord op een persoon. Dan zal diegene geheid bij het gerechtshof proberen weg te komen met het excuus 'Diegene vroeg erom, dan is het legaal.' En: Iemand die me heel dierbaar is vraagt mij om diegene te helpen met zelfdoding. Moet je eens voorstellen hoe je dat geestelijk aan stukken scheurt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whatthefuck? o.o
    Gek in je hoofd, ofzo? -.-'


    ok