• De stelling van vandaag luidt:
    Hulp bij zelfdoding moet kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Hierbij bedoel ik niet euthenasie, maar het zelf ontnemen van je leven, dus dat iemand je begeleid daarin en hulp geeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    .. beetje retorische vraag, zou ik blij worden van oneindige pijn?


    Nou dan. Dat wou ik even duidelijk maken.


    Scream for mercy!

    Willom schreef:
    (...)
    HAHAH XD
    Net alsof je iemand mag doden als je toestemming van diegene hebt.

    ... Ik vind van wel..
    Waarom niet?! x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    ... Ik vind van wel..
    Waarom niet?! x'D

    Ik begin nu wel te twijfelen of ze het over euthenadinges hebben, want het staat er inderdaad raar. Maar iemand doden met toestemming van diegene lijkt me niet legaal. Ik snap het ook niet, want doe het dan gewoon lekker zelf, en val er anderen niet mee lastig.


    blame the bully.

    Enchant schreef:
    (...)

    Nou dan. Dat wou ik even duidelijk maken.

    blaah ik heb geen zin meer in discussie ik ga pitten |')
    Heel stiekem ben ik voor de stelling, valt het nooit op dat ik áltijd tegen de mainstream inga?
    Er waren klachten dat de stellingingen vrij snel uitgedoodfd van reacties waren dus ik heb me even als vrijwilliger opgestelt discussies uit te lokken en daarom altijd dwars te liggen :Y) ik moet zeggen dat dat vrij makkelijk is >=]


    BAM!

    Willom schreef:
    (...)
    Ik begin nu wel te twijfelen of ze het over euthenadinges hebben, want het staat er inderdaad raar. Maar iemand doden met toestemming van diegene lijkt me niet legaal. Ik snap het ook niet, want doe het dan gewoon lekker zelf, en val er anderen niet mee lastig.

    Zet er dan neer. Euthenasie moet kunnen..
    nja.. ik vind.. als diegene toestemming heeft gegeven. vind ik het wel kunnen. maarja. bewijs dan maar dat diegene toestemming had gegeven.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Zet er dan neer. Euthenasie moet kunnen..
    nja.. ik vind.. als diegene toestemming heeft gegeven. vind ik het wel kunnen. maarja. bewijs dan maar dat diegene toestemming had gegeven.. x'D

    Dan zijn het wel een stelletjee spastelientjes, want volgens mij was er al zo een.


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Dan zijn het wel een stelletjee spastelientjes, want volgens mij was er al zo een.

    Idd, miss heb k dan toch gelijk? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Idd, miss heb k dan toch gelijk? x'D

    Heel misschien, zou ik wel raar vinden, maaroke. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Heel misschien, zou ik wel raar vinden, maaroke. :'D

    idd.. maarja.. who knows?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Kan iemand uitleggen of ze hierbij euthenasie bedoelen of niet? D;


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Kan iemand uitleggen of ze hierbij euthenasie bedoelen of niet? D;

    Idd.. K ben echt confused.
    en iets doen aan de tijd..


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Idd.. K ben echt confused.
    en iets doen aan de tijd..

    Ja inderdaad, daar raak je ook in de war van. D;


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, daar raak je ook in de war van. D;

    WAT EEN KUT SITE DIT ZEG! JEZUS
    nee jk ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    oneens, zelfmoord is al een stomme actie, laat staan dat er iemand bij mag helpen. dat is moord hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Political schreef:
    (...)
    The point is if a person chooses to commit suicide with help of someone it is suicide and not a murder.. The persons Actively chooses for it..
    To let someone in the hospital that is in coma for let's say 5 years is just not done.. There must be a time limit to it.
    If the family suffers because they can't pay the bills, must they still not unplug the person in qustion?


    Ja maar, hoe ga je bewijzen dat die persoon je vroeg om hem te helpen? de rechter zal daar anders over denken,
    Ik ben er trouwens voor, euthanasie dan he, ik vind dat als iemannd (die nog goed bij zijn verstand is) zelf moet kunnen beslissen 'nu is het genoeg'. Want er is niemand die dat in hun plaats kan beslissen. en Trouwens, de ouders of man/vrouw, moet altijd tekenen voor toestemming, als die dat niet doet moet de rechter beslissen of het slachtoffer helder kan denken.