• Dit is echt triest. Ik weet niet of jullie het al wisten. Maar TMF heeft dus een Anti Bill Kaulitz Meeting georganiseerd. Écht.. Hoever kunnen ze gaan? Al die Anti TH hyven, was dat niet genoeg? Antwoord daarop is duidelijk dus. Het is niet helemaal dor TMF georganiseert, grootendeels toch wel. Hún zetten het op de site en zenden het uit. En waarschijnlijk zijn ze ook nog heel blij met het bericht ook. Dat blijkt wel hé Damien? Oké, ik haat TMF. Om wat voor reden dan ook, dit is te triest, niet?

    -XxX- Muppzel

    TMF van Nederland?

    Njah dat moeten zij weten ;)
    Als hun zielig of triest willen doen dat is dan hun probleem niet het mijne =D

    IK WIST HET AL,STOMME KUT TEVEN xD


    Lalalalalalalala.

    Ik heb een mail naar TMF gestuurd dat ik het niet vind kunnen dat ze een anti Bill meeting hebben gemaakt... En ik dacht nog wel dat TMF (behalve Damiën) wel een beetje pro TH was... Nou niet dus...

    ach als die emnsen bill willen haten haten ze hem maar we kunnen ze niet dwingen om TH fan te worden ofzo alleen wel jammer dat ik het dus moet aanzien want ik woon dus in utrecht BTW wanneer is eht dan? of is het al geweest

    Staat dat ook op hun website?
    kun je dat dan een sdoorgeven ? :O
    Zo k*t dat ze dit doen!
    ...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Staat dat ook op hun website?
    kun je dat dan een sdoorgeven ? :O
    Zo k*t dat ze dit doen!
    ...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    hoe weet je dat dan?? heb je dat ergens gezien ofzoo.. want wij zoeken tmf nu af maar we zien niks:S:S


    I go wherever you will go..

    het is van de website afgehaald hoor :P

    xx

    jah idd ze schaamde zich dr voor :P:P want als je bij zoeken ant bill dag intypt krijg je er wel kleine stukjes waar ut in staat


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dat eht erin staat dat ze zich schaamde of wanneer waar en hoelaat en zo?

    xx

    ze hebben het afgeblazen xD

    http://fack-th.hyves.nl/forum/2040707/anlH/Meeting_Utrecht_donderdag_10_Juli_komen_komen_komen/?threadsortmethod=0

    ze werde gwn bang van ons xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het is idd afgeblazenXD
    en ik blijf erbij dat dit niet door tmf georganiseert is! dat kun je ook op deze site zien. dat heeft het anti-tokiohotel hyves georganiseert..
    http://fack-th.hyves.nl/forum/2040707/anlH/Meeting_Utrecht_donderdag_10_Juli_komen_komen_komen/?threadsortmethod=0



    Je moet worden wie je bent.

    Nee t is niet door tmf georganiseerd, althans dat denk ik:P


    My fairytail stinks, does yours?

    he ff het is dus niet door tmf georganiseerd he! maar door haters tmf heeft het alleen maar op de site gezet. ze zetten altijd nieuws op hun site net zoals wanneer bill werd geopereerd. of toen tom werd aangehouden. en als zij eht zouden organiseren had het ook bij teletekst van TMF gestaan bij nummer: 101 (inhoud) 102,103,104,105

    haat aan tmf -_-'
    de lijers gaan ze eerst aardig doen tegen TH daarna kunnen ze dood vallen..