• http://www.quizlet.nl/quiz/317060/wanneer-ben-je-nou-egt-een-puber/

    Wat vind je ervan? ben je er mee eens??



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)


    i'm a vampire and i will kill you

    Dat ligt toch ook aan heel veel andere dingen, bijv. de persoon zelf ofzo. Of hoe zijn/haar omgeving ermee omgaat x]

    biologies gezien heb je gelijk. maar gevoelsmatig heeft xMAGNIFICENT gelijk.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wel mee eens...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben ermee eens (:


    Never run out of reasons to smile...

    Het licht aan de persoon zelf hoor ^^

    ik heb dat wel ja.

    Screwed zei op 17 juni 2009 - 21:16:
    Ik niet. Je hoeft niet per sé puisten te hebben, en niet elke puber heeft problemen. Sommige mensen zitten al zwaar in de puberteit zonder dat ze ongesteld zijn en je bent de veranderingen in je lichaam vergeten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben het er wel mee eens, hoewel het verschilt per persoon hoe erg het is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind niet dat je persé problemen hoeft te hebben.


    Als je maar een ananas hebt..

    Rickjuh schreef:
    Ik ben het er wel mee eens, hoewel het verschilt per persoon hoe erg het is.

    Rickjuh schreef:
    Ik ben het er wel mee eens, hoewel het verschilt per persoon hoe erg het is.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Half, sommige mensen puberen heel erg hard voor dat ze ongesteld zijn, en andere hebben geen last of weinig last van puistjes, terwijl ze echt wel pubers zijn.
    ligt dus idd, van persoon tot persoon af.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weet je, bij mij klopt het wel allemaal. Béhalve dat ik mijn uiterlijk opeens sùperbelangrijk ga vinden enzoo. Ja, mijn haar moet goed liggen maar dat had ik al sinds mijn zesde of zo. Dus dat zit gewoon zo in mij ingebakken, voor de rest heb ik zoiets van: Als ik maar kleren aanheb. En voor de rest herken ik me er wel in.
    Al hangt het inderdaad af van persoon tot persoon.

    Hmm, het ligt aan de persoon, en toch aan het karakter en ook aan het uiterlijk.
    Ik bedoel, er zijn mensen die echt helemaal geen puisten hebben, de ander heeft de huid vol. Er zijn mensen die ongesteld worden op hun 10de, anderen op hun 15de.
    Ligt echt aan de persoon.


    -