• yoyo Quizlet gangsters.
    lang niet gesproken, quizlet lag eruit. wooth. alles kids enzo ?
    - sorry, ik voel me even een gangster -
    ontopic :
    Ik was vandaag vroeg uit, 3 uur les want mijn mentor zit nog steeds met zijn enkeltje. anyway, Renée(Decoy) en ik gingen bloemetjes zoeken voor Renée haar biologie. Toen op gegeven moment dacht Renée dat haar band lek was, dus ging ze kijken. En ikzelf lette ook niet echt op, dus toen was het boem. we hebben dus allebei schuld. - maar wel veel gelachen. Toen had ik mijn voetje gekneust. _O_ Dat doet dus best veel pijn, en neeeh! ik weet bijna haast misschien wel zeker dat hij niet gebroken is. _O_ dat word misschien dus geeeeen sportdag, dus niet survivalen.

    _O_

    ennuh, jullie dan?

    doei gangsters. ^^

    ooh, zo chill, geen sportdag. Dat lijkt mij hemels.
    Maaroke, je voet doet dan wel pijn ><
    Ik had ooit eens mijn elleboog gebroken, wat nooit helemaal goed geheelt is.

    Marlboro schreef:
    ooh, zo chill, geen sportdag. Dat lijkt mij hemels.
    Maaroke, je voet doet dan wel pijn ><
    Ik had ooit eens mijn elleboog gebroken, wat nooit helemaal goed geheelt is.

    Pijnlijk! o.o

    Broadway schreef:
    (...)
    Pijnlijk! o.o
    Ja. Maar het was facking chill. Het was mn rechter elleboog, en die zat vanaf mn schouder, tot mijn pols in het gibs. Ik werd dus gewoon overal met de auto heen gebracht, hoefde op school niet te schrijven, en ze begrepen het dat ik mijn hw niet deed. ><

    Broadway schreef:
    (...)
    Pijnlijk! o.o
    Ja. Maar het was facking chill. Het was mn rechter elleboog, en die zat vanaf mn schouder, tot mijn pols in het gibs. Ik werd dus gewoon overal met de auto heen gebracht, hoefde op school niet te schrijven, en ze begrepen het dat ik mijn hw niet deed. ><

    Nou gaat ie 2x ):

    Dat is niet echt leuk. En vooral pijnlijk.
    Maar dan heb je wel geen sportdag. Ghehe.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HAHAHA Barbara, onhandig mens :]

    Conspiracy schreef:
    HAHAHA Barbara, onhandig mens :]

    lag jij mij nu uit o.o
    ach, alleen koele mensen kunnen dat. (krul)

    Ik hoef lekker nooit te gymmen [á]

    Enjoy the club gangstaah -geeft box-


    Scream for mercy!

    Oké, dat jij zo vaak het woord gangster gebruikt, stresst. En dat jij zo vaak deze emoticon: '_O_' ook. -.-


    ok