• oke weet je. mijn tante woont in een dorp genaamd warten en daar woont dus ook dei man die als politie zwart speelt in kameleon en dat meisje in de eerste deel die bestolen werd dat meisje heeft zelfs bij mijn nefen en nicht op school gezet en ik heb een keer die man gezien .

    sorry moest ik ff zeggen verveel me (puh)


    maar wie heeft er bekende nederlanders in de buurt wonen?

    Ik niet. Zelfs geen bekende belgen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kwan een keer lieke slexmond tegen bij ons in het stadje. Wel melig ze is aardig:P


    Some angels have no wings.

    Guus Meeuwis, die zie ik vaak zat lopen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vleermuisjeh schreef:
    Ik kwan een keer lieke slexmond tegen bij ons in het stadje. Wel melig ze is aardig:P

    Lieke van lexmond, is het toch? (krul)

    ennuh, ik niet.

    Ike!!
    Bas Muijs.
    Woont bij me om de hoek..
    Onderadere bekend uit voetbalvrouwen ;]
    But hij mag mij niet want ik en mijn Vriendin kwamen hem tegen,, en tone riep zij kei Hart LELIJK.. en toen was hij beledigt :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nou, hij woont er nu niet meer, maar vroeger woonde paul de leeuw hier in de buurt,,


    Nvt

    Dina Tersago heeft in mijn buurt gewoond, mijn zus heeft daar zelfs nog mee in de jeugdbeweging mee gezeten. ^^
    Maarja, Ik ben geen NL'er. ^^


    Let the Night embrace you

    Nou, ik krijg volgend jaar les van iemand die nog op ketnet heeft gepresenteerd :X
    En ik woon dicht bij Nico Mattan, hij is een wielrennen en heeft zichzelf nog belachelijk gemaakt in sterren op de dansvloer.
    En in ons dorp woont een beroemde kunstenaar -niet dat iemand hem kent ofzo- maar hij heeft het beeld voor de Olympische Spelen van 2008 in Griekenland ontworpen.
    Ooh, en in het dorp naast het onze woont iemand die nog deelgenomen heeft aan Big Brother.
    Dat is het zo'n beetje (;


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb geen bekende nederlander in mijn buurt... Ik woon in BelgiëxD


    Get outta my head!

    Paar kilometer verderop woont Jaap van de Gouden Kooi.
    Telt dat?


    BAM!

    De zusjes van Treble hebben op mijn basisschool gezeten en in de buurt gewoont. (:


    You move me ......... Kurt

    Ze zeggen dan hier vlakbij een bekende nederlander woont. en iemand van ONM woont hier in deze provincie..en een voetballer..hij speelt of gaat spelen in Nederlands elftal. hij komt heel vaak bij ons in supermarkt waar ik werk(A) maar heb hem tijd niet gezien..

    Ehm, Doutzen Kroes? Die woont ook ergens vlakbij, niet in dezelfde stad maar oké. En nog iemand uit Hollands Next Top Model woont in mijn woonplaats. En... Pyt Paulusma. En meer weet ik niet. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nope

    Mischien ik zelf neee
    ik ben wel de model van de buurd want ik ga met iedereen op de foto(die ik mag!)
    X'D

    nee niemand.^^


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Yvette van Holland's Next Top model woont een paar dorpen verder.