• De vorige was vol, dus hier een nieuw topic.

    Druk Crtl en V tegelijk in en plaats hier wat je het laatst hebt gekopieerd. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    http://www.newyorker.de/pages/de/popup/bildergalerie.html?popup=1&id=443&img=gallery%2Fdao_gallery_443_image__gal_underwear_girls_04a_61-704.jpg


    Only losers can act the way you do

    Boom Boom Pow

    XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ignorance

    “Wil je staartjes of vlechtjes?”, vroeg ik terwijl ik Isabels lange haren kamde.
    “Vlechtjes.”, antwoordde ze glimlachend. Het was fijn om nog eens een glimlach op haar gezichtje te zien.
    “Is het niet leuk dat je vandaag de hele dag bij mama kan zijn?”, grijnsde ik. Isabel haar leerkracht was ziek geworden en normaal werden ze dan verdeeld over de andere klassen van het lagere deel zodat ze daar hun taken konden maken, maar Isabel mocht bij mij zitten, zoals altijd.
    “Ja.”, zei Isabel. “Maar ga je dan ook Frans praten tegen mij? Want dat versta ik niet.”
    “Natuurlijk niet.”, antwoordde ik. “Ik praat alleen maar Frans tegen mij leerlingen.”
    “En tegen papa ook.”, zei Isabel.
    “Die verstaat geen Frans.”, lachte ik.
    “Waarom leer je hem dat dan niet?”, vroeg Isabel.
    “Omdat hij dat niet wil.”
    “Waarom niet? Het is toch handig als je twee talen kan?”, wilde Isabel weten.
    “Tsja Iezje, dat moet je hem maar eens vragen.”
    Alsof hij het hoorde, kwam Alex de kamer binnen gelopen.
    “Papa, waarom wil jij geen Frans leren?”, vroeg Isabel nieuwsgierig.
    “Omdat.”, begon Alex. “Mama dat kan, dus moet ik dat niet kunnen.”
    “Dus dan moet ik ook geen Frans leren?”
    “Neen, jij moet dat wel leren.”, zei Alex glimlachend.
    “Hoe oneerlijk.”, mompelde Isabel
    Ik begon Isabels haren te vlechten en het viel me op dat ze twee blauwe plekken in haar nekje had.
    “Heb je ergens tegen gebotst?”, vroeg ik haar.
    “Neen, waarom?”, vroeg ze.
    “Omdat je hier blauwe plekjes hebt. Doet het pijn?”
    “Neen.”, zei Isabel. Ze glimlachte eens en draaide een speeltje rond in haar handen.
    “Mag ik dat meenemen?”, vroeg ze terwijl ze het speeltje omhoog hield. Het kwam me totaal niet bekend voor.
    “Vanwaar heb je dat?”
    “Het was van Jasper.”, zei Isabel stil. Ik zuchtte.
    “Neem het maar mee.”, zei ik uiteindelijk. Isabel glimlachte en nam haar boekentasje.
    “Gaan we nu?”, vroeg ze stuiterend.
    “Jij mag weer later beginnen zeker?”, vroeg ik toen Alex in de zetel ging zitten.
    “Ja.”, zei Alex grijnzend.
    “’t Is gewoon oneerlijk.”, zuchtte ik.
    “Mama, we gaan te laat op school zijn.”, kirde Isabel. Ik gaf Alex vlug nog een kus en ging met Isabel naar buiten.

    “Mag ik achteraan zitten?”, vroeg Isabel.
    “Ja, doe maar.”
    Isabel liep door de banken en ging op de laatste rij zitten, helemaal tegen het raam. Leerlingen kwamen de las binnen en gingen op hun plaatsten zitten.



    Phaha, primeur!

    Laatst online gezette deel van storie ='D lievebroer


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ‘Dat wil ik ook’ roept Tom.
    ‘wat mij liften?’
    ‘nee, dansen’
    ‘In zo’n balletpakje’
    ‘Nee, jouw geografie mist hiphop’
    ‘Ik weet wat, ik ga een dans duel met je aan. Win je komt er een hiphop stuk in. Verlies je… Dan hijs ik je in een balletpak’
    ‘Tom doe niet zo dom, je kunt niet van haar winnen’
    ‘Zeker wel’
    ‘Oké, gooi je iPod maar, dan gebruiken we jouw muziek. Dan dans jij. Daarna ga ik me omkleden en dans ik’
    ‘Is goed’
    Tom gooit zijn iPod naar mij toe. Ik steek de ipod in mijn setero. Er klikt een beat uit de stereo. Tom begint te dansen. Hij is best goed. En ja hoor daar komen de vulgaire pasjes al
    ‘Tom we houden het netjes’
    Na een paar minuten is Tom klaar.
    ‘Niet slecht’
    Ik loop naar de kleedkamer en trek mijn andere kleren aan. ze zullen verrast zijn.
    ‘Jongens zetmaar een liedje op’
    Al snel hoor ik een beat. Het is echt zo’n sexy meiden nummer. Had ik ook niet anders verwacht van Tom. Ik loop sexy op de beat naar de toe.
    ‘Wat hiphop klere’ zegt Tom.
    Ik schiet in de lach en ik dans verder.
    ‘Michel, dadelijk meedoen’
    Ik dans om Michel heen. Opeens gooit hij mij door zijn benen door en ik maak een vette slide. Na nog een paar moves is het nummer afgelopen. Ik hoor applaus. ‘Tom, je hebt verloren. Ze gaat je in een ballet pakje hijsen’ zegt Georg


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kom je even melden dat deel 71 er is!
    Please, Leave A Message? =)
    xx

    deel 71

    [x'D]

    -Niets-


    We'll never be as young as we are tonight

    Kus op wang, mond, of dikke lebber? (A)


    Scream for mercy!

    Ik slenter door de straten van Noord Philadelphia. Ik zet mijn kap op en kijk schuchter om me heen. Ik zoek Ali maar vindt hem niet. Plots merk ik de hiphopmuziek van Darren op. Ik begin te lopen en zie dan dat het basketbalveldje. Ali, Darren, Reggie, Jamie en Doris basketballen terwijl Elisa en Virginia op het bankje zitten. Ik loop naar hen toe. “Mel!” roept Ali en komt naar me toe. Hij trekt me tegen zich aan en gaat met zijn hand door mijn haar. “Ik heb je gemist.” Ali laat bijna nooit zijn gevoelige kant zien. Maar voor mij maakt hij een uitzondering. Ik leg mijn hand bij zijn oor en druk dan een kus op zijn lippen. “Basketbal je mee?” roept Darren. Ik knik en trek mijn vest uit. “Damn, dat topje moet je me echt eens lenen.” kirt Virginia. Ik lach en loop naar Darren. “Ik samen met Ali en Doris tegen Jamie, Reggie en Darren. Goed?” De anderen knikken. Ik krijg de bal toegeworpen en begin te dribbelen. Ik gooi de bal door de ring en ga er dan aanhangen. “Mel, damn, je bent echt te goed.” lacht Darren en geeft me een vuistje. Ik knal er met mijn vuist tegenaan en loop dan naar de radio. “Ik heb de nieuwe van Jens gekregen.” Ik haal het cd’tje uit mijn rugzak en stop die in de radio. Niet veel later weerklinken Jens’ beats over het plein. “Klaar?” knipoog ik naar Elisa en Virginia. Ze knikken en samen lopen we naar het midden van het plein. Ik ga op de stip staan en zie in mijn ooghoeken dat ze naast me komen staan. Ik draai ter plekke en voel me van de wereld gaan. Als ik dans, ben ik niet meer op aarde. Dan ben ik in een trance. Hijgend na een spin stop ik. Ali staat recht en begint te klappen. Ook Darren en Reggie staan direct recht. Doris loopt naar Elisa en begint haar direct te zoenen. Ik wist wel dat ze iets hadden. Mijn gsm begint te rinkelen. Ik loop naar mijn tas en pak mijn gsm. Mam. “Melody, waar ben je?” vraagt ze. Ze klinkt hysterisch en ik trek Ali’s arm naar me toe. Het is al 9 uur. “Ik zit op het basketbalpleintje.” Ik hoor haar vloeken en tieren en dus houd ik mijn gsm op een afstandje. “Je huiswerk, school is nog steeds belangrijk!” Ik laat haar maar preken. Het kan wel even duren. “Ik kom al naar huis, mam.” Ik geef Ali nog een zoen en omhels de anderen nog even. “Het zal nu wel even duren voor je me ziet!” Ik zet mijn kap weer op en steek mijn handen in mijn zak. “Mel, ik mis je nu al!” hoor ik Darren brullen. Ik lach en voel een traan over mijn wang rollen. Ik wil niet weer huisarrest. Ik zie mijn huis opdoemen en loop het trapje op. Ik hoor het gehuil van Max. Hij wil weer niet slapen. Ik zoek haastig de sleutel in mijn tas en vindt hem uiteindelijk ook. De deur zwaait open en ik loop naar binnen. “Je weet hoe ik denk over dat rondhangen van jou!” brult mam. Ze staat maar 2 meter van me weg en toch brult ze naar me. Dat doet ze altijd. “Ga maar naar je kamer. Je pap en ik zullen dit bespreken.” Ik draai me brut om. “Hij is mijn pap niet. Pap is dood en dat weet jij net zo goed als ik. En hij,” ik wijs naar Jordan, die in de zetel zit,”zal pap nooit kunnen vervangen!” Huilend loop ik naar mijn kamer. Waarom snapt mam niet dat niemand mijn pap kan vervangen? Ik laat me op bed vallen en kijk naar de wekker. Het is half 10 en ik moet nog een opstel maken voor Engels. Ik draai me op mijn rug en staar naar het plafond. Een immense Tupac kijkt me aan. Ik loop naar mijn radio en zet hem aan. Zijn cd ‘Me against the World’ zit er nog in. Ik weet nog dat ik die van pap kreeg. Op mijn muur hangt een poster met één van zijn beroemdste uitspraken. Zachtjes fluister ik het mee. “I know it seems hard sometimes but remember one thing. After every dark night, there’s a brighter day. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep your head up...and handle it.” Ik hoor geklop. “Binnen.” roep ik en laat me weer op bed vallen. Mam komt binnen en gooit me een bundel papieren. Ik kijk wat er op de eerste pagina staat. “Schule vor Wort und Drama?” mompel ik zacht. “Ja, daar ga je heen.” Ik slik. “Nee, ik wil niet weg. Mijn leven in Philly is prima.” “Prima? Je doet niets voor school, werkt niet meer en je bent een probleemkind. We kunnen je niet meer aan.” Ik loop naar mijn kast en wil mijn pilletjes pakken als ik zie dat mijn koffer gepakt is. “Hoe kun je?” De tranen lopen al rijkelijk over mijn wangen. In volle woede scheur ik alle posters van mijn muur en gooi ik die domme cd van Mozart tegen de muur kapot. “Ik ben niet de perfecte dochter. Ik houdt niet van klassieke muziek zoals Hope. Ik doe geen ballet maar hiphop. En ik hou van hiphop en rap muziek. Ik ga niet naar een dansschool maar naar een gemeenteschool. Ik weet dat je mij nooit wou. Maar moet je me daarom dumpen in een gat in Duitsland?” Mijn stem trilt door alle opgekropte woede. Ik neem mijn koffer en de papieren en duw mam opzij. Jordan staat op de gang, weggedoken van alle heisa. “Ben je nu blij? Je bent eindelijk van me af.” Ik duw hem tegen de muur en spuug in zijn gezicht. “Jij zal nooit, maar dan ook nooit, de plek van papa kunnen innemen!” Ik schenk hem nog een dodelijke blik en donder dan de trap af. Hope komt naar me toegelopen. “Laat het. Riskeer je perfecte leventje niet voor mij.” Ik neem mijn tas die ik in alle haast aan de kapstok had gehangen en loop naar buiten. Ik veeg mijn tranen weg en bel Ali. Zijn voicemail. Ik besluit iets in te spreken. “Ali, ik ben het. Ik ben het thuis afgetrapt. Ze willen me naar één of andere school in Duitsland sturen. Bel me terug.” Ik loop naar het basketbalveldje. Mijn passen zijn gehaast en mijn adem jaagt het tempo de hoogte in. Ik zie Elisa, Darren, Reggie en Doris. Maar waar zijn Virginia en Ali? Ik ga naast Elisa zitten en vertel wat er is gebeurd. “Waar is Ali?” eindig ik mijn verhaal. “Hij ging even met Virginia mee. Ze kreeg telefoon van haar broer. Hij heeft een DJ-tafel voor onze crash geregeld.” “Ga je mee naar de crash dan?” vraagt Darren. Ik knik en loop met hen mee. Reggie neemt mijn koffer op zijn rug en Elisa wrijft over mijn arm. “Je kan wel in de crash blijven. Ali zal het wel niet erg vinden.” Ik knik en lach flauwtjes. De crash prijkt op een verlaten plein. Onze vlag wappert er bovenuit. Ik zie het licht in Ali’s kamer branden. “Ik ga hem verrassen.” knipoog ik en duw de deur zachtjes open. Ik trek mijn schoenen uit en loop op sokken naar boven. De muziek stond aan en ik hoorde Ali zachtjes meezingen. Ik steek mijn hoofd om de deur en beleef de schrik van mijn leven. Virginia en Ali, naakt samen in bed. Ik trek de deur achter me dicht en loop naar beneden. Ik huil weer en laat ze allemaal nietsvermoedend achter. Darren loopt achter me aan. “Hé, wat is er?” Ik steek met mijn nagel in mijn vel om de pijn weg te laten ebben. “Virginia. En Ali. Ik betrapte ze net. Ik ben hier weg.” Ik begin te lopen en merk dat Darren me niet meer volgt. Als ik iets in mijn hoofd heb, krijg je het er ook niet meer uit. Dat weet hij. Dat weet iedereen. Het station nadert. De straatlantaarns verlichten de sporen. Ik ga op een bankje zitten en steek mijn iPod in. Tupacs stem ramt door mijn trommelvliezen naar mijn hersenen.

    How many brothas fell victim to tha streetz
    Rest in peace young nigga, there's a Heaven for a 'G'
    be a lie, If I told ya that I never thought of death
    my niggas, we tha last ones left
    but life goes on...




    plakte vanuit word in een story :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    ♥.. Summary.
    Al jarenlang is er een verbinding tussen de stad New York en een geheime wereld waar niemand iets vanaf weet. Fantasia is de naam en er wonen weerwolven, vampieren, elven, feeën, noem maar op. De gekste figuren vind je er. De inwoners van Fantasia mogen echter niet naar New York. De doorgang wordt streng bewaakt door trollen. Niemand komt er langs behalve de mensen met toestemming. Het zijn dus alleen scholieren die er langs mogen. Scholieren die zich misdragen hebben en een koekje van eigen deeg krijgen. Zo ook Brody Way. De jonge weerwolf is onstuimig, zit kippen achterna, meisjes, valt mensen lastig, heeft in de gevangenis gezeten, weet hoe hij hout moet hakken en is knettergek. Op een dag misdraagt hij zich zó dat hij via het portaal in New York naar school moet. Gelukkig hebben ze in New York ook kippen..
    ik ook vanuit word. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    http://www.youtube.com/watch?v=7Y_wUu99E7M&feature=related


    I am an idiot, I move.

    nothing (:

    Tristan zegt (0:57):
    doeeii houvanjouu lkkreellen
    -- E LLEN Straks met de allerbeste! zegt (0:57):
    ik doe morgen wel joun naam hehe.
    Tristan zegt (0:57):
    ok
    Tristan zegt (0:58):
    xx
    -- E LLEN Straks met de allerbeste! zegt (0:58):
    doeei xxhouvanje lekkeretristan hehe



    hahaha oeps :$


    I can't see the future with tears in my eyes

    Niks XD


    Als je maar een ananas hebt..

    [url=http://s4.bitefight.nl/c.php?uid=64505
    ]Klik[/url]

    lol^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT