• Oke ik had het net met mijn papa over de sims 3 en hij vond het oke als ik hem koop maar dan moet onze computer het aankunnen, dus ik heb net info opgezocht over verreisten van je computer

    -2.0 GHz P4 processor or equivalent
    1 GB RAM
    128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0
    The latest version of DirectX 9.0c
    Microsoft Windows XP Service Pack 2
    At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games-

    Ik heb alles, behalve de eerste daar staat 2 Ghz, en ik heb 1.86 GHz. Heeft iemand enig idee of het dan lukt of niet?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het zal wel lukken, maar je spel zal waarschijnlijk niet zo snel gaan. :')

    Edit;
    Je hebt wel ongeveer 2.0, dus opzich zal het niet veel uitmaken. :')

    Prodigy schreef:
    Het zal wel lukken, maar je spel zal waarschijnlijk niet zo snel gaan. :')

    Edit;
    Je hebt wel ongeveer 2.0, dus opzich zal het niet veel uitmaken. :')

    Woe, jipie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had ook de Sims 3 gekocht, alleen hij deed het toch niet op mijn computer vanwege mijn Video Kaart die wel 128 MB heeft maar die blijkbaar toch niet samen gaat met Pixel Shader. :X
    Maar ik krijg in september een nieuwe computer, dus het komt goed, gelukkig. :P

    - Ik denk inderdaad dat hij het bij jou wel doet, maar dan trager.


    hoi, jij bent leuk.

    Yeah hier komt de computer nerd,
    Ja makkelijk De snelheid van de processor, bij jou dus: 1,86GHZ, word gebruikt om het spel te laden. Dus dat is ruim genoeg, En als het spel zelf sloom gaat, dus schokkerig, dan ligt het aan je videokaart! Niet aan je processor.
    Danke Schön.

    P.s. dat zijn de minimum eisen van de Sims hé! Dus als je daaraan nog nét voldoet, moet je alles op Low spelen, dus lage kwaliteit met het spel, anders gaat het alsnog traag!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil hem ook kopen. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    1 GB Ram?
    Sloom bakkie :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    1 GB Ram?
    Sloom bakkie :X


    1 GB ram is ruim genoeg, en zegt niks over de computer snelheid stoutert(N)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    1 GB ram is ruim genoeg, en zegt niks over de computer snelheid stoutert(N)

    Neeh inderdaad, het gaat om het gegeven wat je op dit moment allemaal in je pc kan opslaan ofzo. Weet ik veel, leerstof van eerste trimester. Maar het bepaald wel een stuk van de snelheid hoor. Anders is ons boek van Informatica helemaal verkeerd :(A)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik zeg niet dat ik die 1 gb heb, ik zeg dat ik genoeg heb ik zou neit weten wat er op de pc staat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Ik zeg niet dat ik die 1 gb heb, ik zeg dat ik genoeg heb ik zou neit weten wat er op de pc staat.

    sorry verkeerd gelezen dan. (:
    Maar als dat 1 gb ram inneemt. Is dat best veel lijkt mij.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    sorry verkeerd gelezen dan. (:
    Maar als dat 1 gb ram inneemt. Is dat best veel lijkt mij.

    Daar heb ik geen verstand van,^^ Maar Sims zijn hele grote spellen, dus er zou wel waarheid in kunnen zitten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja. Het zal wel lukken ^^ Toen ik de sims 2 kocht was dat spel ook veel te zwaar voor de computer,maar het werkte,ook al was het sloom^^

    Jawel, het zou wel lukken. Dat wat je allemaal opnoemde zeggen ze erbij, zodat je spel soepel en helemaal perfect zou lopen. Maar zonder dat zou het spel ook wel goed zijn, alleen niet zo goed als MET dat gedoe. Maar je zou het wel normaal kunnen spelen ;)!


    Sometimes it's best not to care.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Daar heb ik geen verstand van,^^ Maar Sims zijn hele grote spellen, dus er zou wel waarheid in kunnen zitten.

    Nja, eerst had ik 1gb ram. En nu heb ik 3 gb ram geheugen. En nu is sims zoo snel xD


    Don't let 'em say you ain't beautiful.