• Ik liet vandaag dan eindelijk mijn mooie micro dermal eruit halen... koste me wel 10 euro maar hijs er dan uit.. al ziet het er nu niet egt smakelijk uit.. hier n fototje http://www.quizlet.nl/foto.php?id=126040 dat rooie wat je ziet is dus vlees uit mijn arm >.<


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Auwtsch. Wel toevallig, want ik heb vandaag ook me neuspiercing eruit gehaald. :X
    Maar gaat die ontsteking bij jouw nog weg?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Auwtsch. Wel toevallig, want ik heb vandaag ook me neuspiercing eruit gehaald. :X
    Maar gaat die ontsteking bij jouw nog weg?


    nou uh dat hoop ik maar;) morge ga ik naar de dokter.. kijke of ik een infectie heb.. anders antibiotica [of hoe je dat ook schrijft >.<]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Gadverdamme.
    Sorry, maar het ziet er jakkie uit.
    Ik hoop dat het snel geneest.

    Ziet er pijnlijk uit ... Als het helpt; ik heb een enormous muggenbeet op mijn kop en ik ben daar beetje allergisch aan. Dude niet normaal. Je zou toch denken dat die rotbeesten verdronken zijn, maar nu hoor... Kutbeesten T-T


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat is een microdermal? :')

    Never mind, ik weet het al. :')

    Ik vind het wel een rare plek voor een piercing..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Auw D:


    I don't need words to feel those lips.

    @ Happy: Dat soort piercings kunnen overal ^^

    Maar Deeb, je was er nog wel zo blij mee :O
    -troost-

    2Krull4U schreef:
    @ Happy: Dat soort piercings kunnen overal ^^

    Maar Deeb, je was er nog wel zo blij mee :O
    -troost-


    jah idd.. maarja.. nu is het zo geeindigd.. is nie anders..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Happysnail schreef:
    Ik vind het wel een rare plek voor een piercing..
    Dat vind ik er nu juist zo orgineel aan omdat ze het verwerkte in der tattoo. Maar @ Woezel, veel sterkte hoop dat het niet al te hard gaat onsteken. Maar hele stomme vraag. Waarom had je hem er uitgehaald dan? Omdat hij ontstoken was ofzo?


    Wie du mir, so ich dir.

    Nouja, die hele piercing is gewoon raar. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ghehe, ja dat is ook wel zo. Maar ik vond hem wel heel vet en heel orgineel!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe, ja dat is ook wel zo. Maar ik vond hem wel heel vet en heel orgineel!

    Ja oke. Het is ook wel orgineel, maar toch een beetje raar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Dat vind ik er nu juist zo orgineel aan omdat ze het verwerkte in der tattoo. Maar @ Woezel, veel sterkte hoop dat het niet al te hard gaat onsteken. Maar hele stomme vraag. Waarom had je hem er uitgehaald dan? Omdat hij ontstoken was ofzo?


    ik heb hem eruit gehaald omdat die ontstoken was ja ;) kben bij de dokter geweest.. en der was niks.. geneest vanzelf.. dus kzie ut wel.. maar dankjewel!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz