• Serieus.
    Stel je voor: Je bent voor het eerst echt verliefd op een jongen, een jongen die je zo speciaal vind en je bent dus echt sùperverliefd erop.
    En na een tijd kom je te weten dat hij homo is.
    Wat doe je dan? Juist, heel erg depri zijn en down zijn enzoo. Zo voel ik me nu dus.
    Ik was/ben, ja nogsteeds verliefd al weet ik dat 't toch niets word, op een jongen die homo is. En ik ben er kapot van.
    Ik was voor het eerst heel erg verliefd, al maanden, en kon echt aan niets anders meer denken dan aan hem. In jaren voelde ik mij niet zo gelukkig, alleen al als ik hem zag.
    Valt hij op mannen.
    Serieus, ik weet geen blijf meer met mezelf, ik wil zelfs het woord 'homo' of 'gay' of eender wat ermee te maken heeft niet meer uitspreken, wat een weirdo ben ik.
    EN ik ben radeloos. Weet er iemand wat ik hiertegen kan doen? Ik bedoel: Kan me niet meer concentreren terwijl ik examens heb en ik slaap nog amper, allemaal dankzij dat.

    Niks? Shit happens...


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Niks? Shit happens...

    Als het één keer voorvalt, dan begrijp ik je maar niet als je áltijd op homo's valt..

    Weet hij dat je verliefd op hem bent? Misschien groeit er wel geen liefde tussen jullie, maar misschien wel een grote vriendschap. (;


    Don't be a drag, just be a queen.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Als het één keer voorvalt, dan begrijp ik je maar niet als je áltijd op homo's valt..

    Zoiets heet toeval hoor.. Ik weet niet, maar daar kan jij toch niks aan doen. Het is niet dat jij denkt 'Kom, laat ik nu weer een andere homo uitzoeken'. Simpelweg.. is het nogsteeds.. Shit happens.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Als het één keer voorvalt, dan begrijp ik je maar niet als je áltijd op homo's valt..

    Lieverd, maybe he turns out to be bi :X not gay but bi. x'D
    En tja, anders moet je gewoon een andere jongen zoeken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb ook een major crush op iemand .. als hij homo was .. wel eerlijk dan zou ik blij zijn voor hem ofzo

    het zou me niet zo hard kwetsen als bij jou denk ik
    sorry dat net jij die 'shit' tegen je gezicht aankrijgt <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    LotteLampje schreef:
    Niks? Shit happens...
    wat zij zegt.

    Als hij homo is dan is die waarschijnlijk niet voor jou gemaakt! Je vindt wel een betere jongen ... Ga lekkere jongens bekijken daar wordt je wel vrolijk van :')


    .

    Dat is heel kut men ;o. Misschien kun je vrienden met hem worden?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ook altijd die pech dat ik op Gay's val ._. Daarom heb ik ook liever meisjes :Y)


    Scream for mercy!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Zoiets heet toeval hoor.. Ik weet niet, maar daar kan jij toch niks aan doen. Het is niet dat jij denkt 'Kom, laat ik nu weer een andere homo uitzoeken'. Simpelweg.. is het nogsteeds.. Shit happens.
    Toeval lijkt het me niet. Je zal gewoon op vrouwelijkere types vallen, maar wel toeval is het dat je dus iedere keer net die verkeerde uitkiest. En idd, shit happens. Er komt vast wel weer een andere leuke jongen voorbij.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is heel erg balen.
    Ik denk dat je hem het beste gewoon kan vergeten. =[
    Sterkte.


    Mew <3

    dat is écht naaiend gewoon. ôo
    sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vreselijk zeg..
    Vergeten hoef je nooit, homoseksuele jongens kunnen enorm goede vrienden worden. Je kunt van alles met ze doen, zonder een tegenwoord te hoeven ontvangen. (:

    Ik ken iemand die dat ook had, maar die kwam daar pas achter nadat ze hem een valentijnskaart met dr naam eronder had gestuurd..x] Misschien word je blijer als je daaraan denkt?(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.