• heey mensen..(doeg)

    Ik ga morgen me haar laten knippen^^
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=125853
    zo laat ik het knippen..
    En wat vinden jullie ervan??

    Xx. Nataliieeeé



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Linkje aanklikbaar)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    als je nog niet zo heel erg lang dit kapsel wilt: niet doen. als je er minstens 3 maanden over na hebt gedacht kan het wel. maar ik ken zooooveel mensen die dat deden en nu onwijze spijt hebben.
    maargoed ik vind t wel leuk kapsel:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mooi, ik had dat nooit gedurft, ik ben te schijterig om zo een risico te nemen dat het misschien niet mooi gaat vallen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het is mooi , maar je moet weten dat je haar nooit kan worden zoals op een foto of whatever .. ik heb het heel vaak gedaan het lukte nooit , en ik heb het gevraagt aan kappers of het kon,Maar nee het kan nooit worden zoals op een foto! Ieder haar is anders...


    .

    met het roos erbij? ^^


    It even took me by surprise

    Reageert er niemand op mijn geniale reactie? :')


    .

    MissShinoda schreef:
    nice :] en wat voor kleur?

    Nee ik laat gewoon me eigen haarkleur..
    Ik mag het niet meer verven :S
    Ik had het een keer bruin gevertft dat was egt kei lelijk geworden en toen ben ik terug naar blond gegaan maar dat was een beetje licht uitgevallen (A)

    ...

    Nou ik ben dus gisteren geweest want zondag was het koopzondag maar toen was die dicht(baby)
    Binnenkort zal er wel een foto opkomen (A)
    Het is erg leuk geworden alleen is het erg anders uitgevallen .. :P


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    LALALALALA schreef:
    als je nog niet zo heel erg lang dit kapsel wilt: niet doen. als je er minstens 3 maanden over na hebt gedacht kan het wel. maar ik ken zooooveel mensen die dat deden en nu onwijze spijt hebben.
    maargoed ik vind t wel leuk kapsel:].


    Ik heb er 3 dagen over nagedacht (A)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    marilena schreef:
    Het is mooi , maar je moet weten dat je haar nooit kan worden zoals op een foto of whatever .. ik heb het heel vaak gedaan het lukte nooit , en ik heb het gevraagt aan kappers of het kon,Maar nee het kan nooit worden zoals op een foto! Ieder haar is anders...

    Jaaa ik reageer (A)
    Jaa I now dat is bij mij ook harstikke vaak geweest dus.. Het ziet er nu ook anders uit dan op het plaatje maar is wel erg leuk :D


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    NatalieSugar schreef:
    (...)
    Jaaa ik reageer (A)
    Jaa I now dat is bij mij ook harstikke vaak geweest dus.. Het ziet er nu ook anders uit dan op het plaatje maar is wel erg leuk :D


    Okeej,mooi! Heb je foto ?? =]


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Okeej,mooi! Heb je foto ?? =]

    Nee.. nog niet Me webcam heeft een slechte kwaliteit en me fototoestel doet het wel maar me foto's zijn te groot :S en als ik zie wil bewerken op paint dan word de foto wel kleiner maar dan zie je bijv de helft van me gezicht niet dus .. ik moet ff gaan uitvogelen hoe ik dat ga doen (A)

    Xx.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    ik vind het super cool!!