• Hello.
    Net verveelde ik me, dus ging ik televisie kijken. Er was niet echt iets op tv, maar toen kwam ik op de zender Vitaliteit. Er was een medisch programma bezig, genaamd 'Saving Babies'. Het leek wel interessant, dus liet ik het op staan.
    Maar toen was ik echt helemaal geschokt, het was echt erg.
    Bij het eerste baby'tje zaten de ingewanden niet in haar buikje, maar in haar borstkas. Met als gevolg dat ze dus alles uit haar borstkas moesten halen en in haar buik proppen. Maar dat buikje was het niet gewend om zo vol te zitten. Dus het zag helemaal dik en rood enzo, helemaal ontstoken, vet erg.
    En toen het tweede baby'tje. Die was nog erger. Hij werd geboren en toen zagen ze dat zijn ingewanden niet ín zijn lichaam zaten, maar langs de buitenkant. Dus echt die darmpjes, blaas, milt en de hele zooi zat langs de buitenkant. Het was echt zo erg.
    Echt waar, arme kindjes.

    Omgaawd o.0
    Da's pas echt erg en verschrikkelijk..


    I found myself in Wonderland.

    oh das wel erg ja, maarja, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, en daar proberen ze die baby's nog te helpen, maar je hebt ook landen waarbij ze de baby gewoon dood laten gaan dusja.

    x

    Ah bah :X
    Maar wel heel zielig Ö

    daarom kijk ik geen tv,maar ga ik op de pc ^^


    everybody needs a song.

    Ocherm, wat zielig ö


    I live for the applause, you will die for it.

    wat zielig,,

    het klinkt vast hard maar is het niet beter om zo'n baby in te laten slapen want je weet nooit hoeveel pijn het daarna nog heeft.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Omg :S


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    JloveTH schreef:
    wat zielig,,

    het klinkt vast hard maar is het niet beter om zo'n baby in te laten slapen want je weet nooit hoeveel pijn het daarna nog heeft.
    Het is pas hard om zulke baby's nog te laten leven. Dat is echt egoïsme


    Life is hard and then we die

    Ik heb da filmke gezien op youtube van die baby met zn ingewanden aan de buitekant. Zooo walgelijk. Das echt mega-erg!!!


    Got up on the wrong side of life today

    Zoiets gelijkaardigs heb ik in school ook ooit moeten zien. ;o
    Like, een kindje bij wie de hersenen op haar hoofdje lagen en niet erin.
    En dan ook een kindje waar zoals je zegt de ingewanden langs de buitenkant zaten.
    Zo erg. >-<

    Dat heb ik ook gezien in het Anatomisch museum, maar dan niet op de tv, maar in potjes. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    en toch gebeurd het vaker. Het is misschien lullig en sneu om te zien. En je zou-als je het ziet- het kind zelf laten inslapen, maar als ouder zijnde is het wel moeilijk om te beslissen. Het is wel een kind en heeft wel een leven. En tegenwoordig kunnen artsen al een helehoop goedmaken.

    Ik persoonlijk zou eerst kijken wat artsen kunnen doen en als die niks kunnen doen zou ik pas verder kijken.


    [/mijn mening.]


    Stop holding me under and let me breathe.

    ocharme....

    da zou ik tog ni willen meemake


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    dat is echt verschrikkelijk :|


    -

    Dat is echt..
    Jeetje. oO
    Eva hier heeft er geen woorden voor


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.