• Ik heb iemand op msn. Hij komt uit Spanje. Laatst vroeg hij aan mij of ik een webcam had, ik zeg nee. Heb ik ook niet. Ik vroeg het aan hem, maar die van hem was kapot. Ik ken hem via myspace, en daar heeft ie ongeveer 5 duidelijke foto's van zichzelf. Net vroeg ik op msn of hij nog meer foto's van zichzelf had, zegt ie nee. Omdat ie nu niet op zijn eigen computer zit.

    Ik vind het steeds raarder worden. En ik weet niet of hij nou echt een 16 jarige jongen uit Spanje is. Hij 'praat' wel als een 16 jarig iemand. Wat ook zo vaag is, is dat hij zowat áltijd online is. Heeft ie geen school ofzo. En hij blijft ook altijd tot vet laat online. Wat denken jullie?

    Zijn myspace


    EDIT;
    Ik heb dit tegen hem gezegd:

    I'm sorry. But, I don't believe you anymore. Don't ask why, I just don't. That you are like 16 and everything I know about you. If it's all true; prove it.


    En nu reageerd ie niet meer. Dat bewijst al genoeg, niet?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Air schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze in spanje wel korter school hebben ;-]
    Ik heb paar weken terug uitwisseling gehad met Roemenen, maar klasgenoten van mij met spanjaarden.
    Die zaten volgens mij sowieso maar tot een uur of 2 op school ;-]

    Oh, okay. Maar hij zit al vóór 1 uur op msn. Ongeveer. En echt tot 1/2 uur s nachts. En daarbij, je doet toch ook dingen met vrienden na school. Als ik even weg ben, 3 uur later kom ik weer, is hij nog steeds online.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vraag hem om een sign,of om zijn webcam te laten maken,en geef hem een uiterste datum,als hij zich daar niet aan houd,is hij waarschijnlijk fake ;].
    En hij heeft een foto met Ryan Sheckler,en het lijkt mij niet echt een spanjaard op die foto,het lijkt mij eerder 1 van die jongens uit de serie 'Life of Ryan'

    x


    everybody needs a song.

    Repeat schreef:
    Ik kán natuurlijk zeggen;
    You're too good to be true..I don't believe you anymore.


    Ja , dat kan je wel zeggen ja!:')


    .

    Boyiloveyou schreef:
    Vraag hem om een sign,of om zijn webcam te laten maken,en geef hem een uiterste datum,als hij zich daar niet aan houd,is hij waarschijnlijk fake ;].
    En hij heeft een foto met Ryan Sheckler,en het lijkt mij niet echt een spanjaard op die foto,het lijkt mij eerder 1 van die jongens uit de serie 'Life of Ryan'

    x
    Het lijkt op zo'n broertje van Ryan... Kijk maar naar die wenkbrauwen.
    Dus als ik jou was, zou ik hem gewoon vergeten en doorgaan met waar je eerder mee bezig was, want het lijkt me een faker.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Neh... daar ben ik zelf ook redelijk sceptisch over. Je wil niet weten hoeveel vieze rukkers op internet zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Neh... daar ben ik zelf ook redelijk sceptisch over. Je wil niet weten hoeveel vieze rukkers op internet zitten.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?