• Ja mensen! De Mexicaanse griep mag nu officieel een pandemie worden genoemd. Alarmfase 6 in ingeschakeld (Fase 6: Naast de criteria van fase 5 heeft het virus een uitbraak veroorzaakt in minstens een ander land in een andere WHO-regio.[2]) Geen idee wat het betekend, maar het stond op wikipedia:Y)


    rules don't stop me

    eng.


    ok

    Nee het is niet eng.

    @Aurelia
    De mexicaanse griep heeft nog geen doden gemaakt heeft buiten mexico.
    Iedereen die het heeft, maakt het goed.
    Pandemie is alleen uitgeroepen omdat het wereldwijd is. Maar de mexicaanse griep is niet erger als een normaal griepje.

    Er gaan meer mensen op dit moment dood aan de normale griep dan aan de mexicaanse griep.

    Amen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik sanp het niet?

    Rickjuh schreef:
    Nee het is niet eng.

    @Aurelia
    De mexicaanse griep heeft nog geen doden gemaakt heeft buiten mexico.
    Iedereen die het heeft, maakt het goed.
    Pandemie is alleen uitgeroepen omdat het wereldwijd is. Maar de mexicaanse griep is niet erger als een normaal griepje.

    Er gaan meer mensen op dit moment dood aan de normale griep dan aan de mexicaanse griep.

    Amen.

    toch wel buiten mexico.
    http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=147923605 :
    'De dienst voor besmettelijke ziekten in de Verenigde Staten, waar meer dan dertienduizend griepgevallen en 27 sterfgevallen'

    en in canada volgens mij ook nog ergens

    maar hij heeft wel gelijk dat er meer aan de gewone griep overlijden.


    nothing's ever built to last

    Jha in Amerika, maar voor de rest nog nergens (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind het nu niet iets grappigs. Ik vat het namelijk erg serieus op, en het zit me niet lekker dat ze de hoogste alarmfase hebben opgeroepen.


    -

    LilGoofy schreef:
    Ik sanp het niet?


    Kijk, er zijn verschillende fases van de Mexicaanse Griep. Het is nu steeds actueler, je hoort er steeds meer over, en zodoende heeft die Alarmfase zijn hoogste punt bereikt, omdat er steeds meer Nederlandse mensen zijn die zijn besmet, en ook over de hele wereld, is de hoogste fase ingezet.


    -

    dit staat op rtl nieuws:
    Verenigde Staten: 11054 besmettingen (17 doden)
    Mexico: 5563 besmettingen (103 doden)
    Costa Rica: 68 besmettingen (1 dode)
    Canada: 1795 besmettingen (3 doden)
    Chili: 369 besmettingen (1 dode)

    uh? maar bij dat andere staat bij VS weer iets anders xd naja xd

    Esmaye schreef:
    Ik vind het nu niet iets grappigs. Ik vat het namelijk erg serieus op, en het zit me niet lekker dat ze de hoogste alarmfase hebben opgeroepen.

    k ben et met je eens ;)


    nothing's ever built to last

    Esmaye schreef:
    (...)

    Kijk, er zijn verschillende fases van de Mexicaanse Griep. Het is nu steeds actueler, je hoort er steeds meer over, en zodoende heeft die Alarmfase zijn hoogste punt bereikt, omdat er steeds meer Nederlandse mensen zijn die zijn besmet, en ook over de hele wereld, is de hoogste fase ingezet.


    Uh uh, fout :)
    Die fase's zijn gewoon voor pandemie, niet voor mexicaanse griep.
    Fase 6 is een pandemie.
    En niet omdat steeds meer nederlanders worden besmet.

    Er zijn op dit moment 31 Nederlanders besmet, en ze maken het allemaal Goed!
    Deze griep is niet sterk, en zal dan ook niet gevaarlijk worden voor nederland..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mensen, het is even gevaarlijk als een gewoon griepje hoor. Het is nieuw, daarom gaat iedereen paniekerig doen en heel voorzichtig zijn.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Uh uh, fout :)
    Die fase's zijn gewoon voor pandemie, niet voor mexicaanse griep.
    Fase 6 is een pandemie.
    En niet omdat steeds meer nederlanders worden besmet.

    Er zijn op dit moment 31 Nederlanders besmet, en ze maken het allemaal Goed!
    Deze griep is niet sterk, en zal dan ook niet gevaarlijk worden voor nederland..


    Oh, kan ook. :')


    -

    Knor (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Leuk :'D -sarcasme druipt eraf.

    Oké dit is zowat het slechtste nieuws dat er is!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hehe, eindelijk.

    Het is erg, maar het heeft wel lang geduurd. Kommop, een maand geleden was het bijna net zo erg.


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik vind het ergens best griezelig. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.