• Ik ben het nu aan het lezen en het is een super leuke manga is er ook iemand fan van of kent iemand hier Nana???


    FireFlies Above My Head

    Fortune schreef:
    Ik lees geen manga.

    Ik keek net een aflevering op youtube, om te kijken wat het was.. Getraumatiseerd voor het leven ._.

    Ghehe nee grapje. Maar tis echt niks voor mij, dat wat ik zag tenminste :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik niet :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kijk anime's, ik lees manga's
    Nana is cuwl

    Mod edit: Overbodige hoofdletters niet toegestaan

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2009 - 16:56 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik kijk de Anime ervan.
    Echt geweldig!!

    Nana is Strify's favoriet.^^


    -

    ME :Y)

    Ik keek het altijd eerst alleen op youtube, en later heb ik er ook een paar boeken van gekocht <3


    Life is more than that you eyes can see

    Nana is super koel. Ik heb de Anime gekeken ^^, in het engels ondertitelt. ik heb hem niet gelesen in Manga, alleen geken. Maar ik vond hem super gaaf

    TrustMyWay schreef:
    Ik kijk de anime op het moment en als ik die af heb ga ik de manga lezen^^. heb de anime nu bijna klaar nog maar 6 afleveringen! Ik vind Nana en Hachiko echt zo leuk:D Ren is wel cool maar niet mijn fav, ik vind Shin lief en Nobu! En ik vind Takumi echt niksXD Iemand anders nog een mening over deze of ander mensjes uit de serie?:P



    ik vond Nobu en Shin geweldig. takumi is een klootzak , Ren vind ik... nja mwa. niet echt mijn smaak. En Nana is heel rustig eigelijk wel chill, en hachiko kan zo lekker hysterisch doen :'D



    laat het erop houden dat ik eht nogal met je eens ben