wij hadden dus vandaag sportdag, maar toen we op school kwamen, bleek dat het was afgelast en we gewoon les hadden.
Veel uit mijn klas komen van kilometers verder op, en die hadden allemaal hun boeken niet bij zich, ik ook niet trouwens. Dus wij gingen gewoon naar huis. Wat heb je aan een les, zonder boeken. Wie gaat er heen en weer rijden in de stort regen alleen om even boeken te halen? niemand van mijn klas. Wij gingen gewoon lekker 9:15 weer naar huis.
Dus ik zit nu dus thuis, krijg ik een krabbel op hyves van een klasgenoot;
Ja, blijkbaar moeten wij 14 uur nablijven! ( We hebben vandaag 7 uur les.)
Ik heb daar dus zóóó geen zin in.
Wie heeft ook zo iets gehad?
-
11 juni 2009 - 12:4011 juni 2009 - 15:44
DarkAndSweet schreef:
Dat mag niet eens:X
Dat mag wel
Het is normaal op scholen als je een uur spijbeld hem dubbel inhaalt.
wel kut voor jeHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
11 juni 2009 - 15:44Ik moest 20 uur nablijven voor spieken =.='
Ik moet er nog 15 maar dat is dat wijf vast allang weer vergeten.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
11 juni 2009 - 15:45Devotion schreef:
Ik moest 20 uur nablijven voor spieken =.='
Ik moet er nog 15 maar dat is dat wijf vast allang weer vergeten.
wij krijgen gwn een 1 en verder nietsHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
11 juni 2009 - 15:46Doe je goed, nouja ze dreigen bij ons op school veel, maar ik zie er niet vaak wat van.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
11 juni 2009 - 15:47Comatose schreef:
(...)
volgens mij doen ze het dan zo, dat je een vierkant rooster krijgt, dan heb ik op z'n minst 2 weken een 4-kant rooster, :'D
als die mensen je van school je naar huis sturen mogen ze je geen straf geven; HUN sturen je weg!!!Sharon<3Moos
11 juni 2009 - 15:48Immortal schreef:
(...)
Dat mag wel
Het is normaal op scholen als je een uur spijbeld hem dubbel inhaalt.
wel kut voor je
Ik heb 2 uur gespijbeld en nog nix gehoord:OSharon<3Moos
11 juni 2009 - 15:48Immortal schreef:
(...)
wij krijgen gwn een 1 en verder niets
Geluksvogel. Ik kreeg een 1, mijn ma werd gebeld, en ik moe(s)t 20 uur nakomen waarvan dat wijf er 15 vergeten is. Like Seriously, wtf. Al dat alleen maar omdat ik een antwoord op mijn hand had staan --' Het is niet alsof ik een grote misdaad ben begaan.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
11 juni 2009 - 15:50DarkAndSweet schreef:
(...)
Ik heb 2 uur gespijbeld en nog nix gehoord:O
maar in de regels staat het wel. maar scholen weiken daar nog wel eens vanafHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
11 juni 2009 - 15:52normaal gesproken zou je 3 uur moeten nablijven bij ons, uurverdubbeling.. maar toen ik gesnapt werd toen hoefde ik maar 1 lesuur. :'D
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
11 juni 2009 - 15:54Euhm, dat had mijn zusje vandaag ook. Maar die is gwn terug naar huis gegaan, omgekleed, boeken gepakt, en weer terug naar school gegaan.
-
11 juni 2009 - 16:00ik moest een x een hele schooldag in een klein hokje zitten(voor straf) en iedereen die langskwam lopen keek me aan dat zuigde zwaar!
11 juni 2009 - 16:07Immortal schreef:
(...)
maar in de regels staat het wel. maar scholen weiken daar nog wel eens vanaf
Kan zijn heb ik geluk(A)Sharon<3Moos
11 juni 2009 - 16:25Immortal schreef:
(...)
wij krijgen gwn een 1 en verder niets
Ja ik ook:PEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
11 juni 2009 - 16:26TeamEdward schreef:
(...)
Ja ik ook:P
Leuk he
Beter dan langerSharon<3Moos
11 juni 2009 - 16:31