TMF heeft er niks mee te maken! Ik heb ze een mail gestuurd, en kreeg ook nog een mailtje terug ook! Ze zeiden dat ze er niks mee te maken hadden, en het alleen wilden doorgeven dat het er überhaupt was/is |: Dus .. die mailtjes sturen helpt geen fuck want ze hadden er dus niks mee te maken. Ookal denk ik wel dat Damian erbij was. Maar laat die haters lekker!, ze zijn écht niet slimmer dan me reet ofzo . Ze zijn zielig en levenloos, en accepteer maar dat er haters zijn, je kan mij niet vertellen dat jij 1 ster/band niet haat ofzeu. Zelf haat ik ook wel wat, maar dan niet die personen, maar de muziek. K3 Bijv. Nouja . Byeos .
Ondanks alles, is het wel slechte publiciteit voor de band, en hun maken hier dus wel reclame voor.
Als ze ertegen waren, of het niets zo'n goed idee vonden dan hadden ze het gewoon niet op de site gezet. Ik vind wel dat sommige fans, zich er té druk om maken... Als zo'n dag word georganiseerd. Hou meer van TH! uit je meer, hou een
we love th dag of wat dan ook. Die haters krijgen hun zin als je zielig in een hoekje duikt en gaat huilen omdat iemand zei dat bill sucked...
They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?