• Oh my god ik ben Tokio-Hotel-obsessed.


    Serieus niet normaal meer xD ik ben zelfs blijven zitten op school,omdat ik alleen maar met Tokio Hotel bezig was xD,Ja noem me maar dom schijt me niet xD


    Lalalalalalalala.

    Wajow O.O ik haalde wel onvoldoendes maar 1 jaar overdoen xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wajow O.O ik haalde wel onvoldoendes maar 1 jaar overdoen xD


    Hoef ik niet xD ik ga gewoon naar de 2e alleen een niveau lagerxD WAT BEN IK TROTS OP MEZELF xD whahah oh my god,maar ik kan geen dag zonder over Tokio Hotel te praten(nog zacht uitgedrukt xD)


    Lalalalalalalala.

    Ik ga naar de 3e jaar en ben achteruit gegaanxD

    Allemaal door tokio hotel(K) Maakt helemaal niks uit wou toch niet hoger(A)

    dúh Tokio Hotel blijft belangrijker xD


    Lalalalalalalala.

    dúh Tokio Hotel blijft belangrijker xD


    Inderdaad zonder Th kan ik niet leven.
    Ik heb 1 keer geprobeert. Om niet over tokio hotel te praten maar ik werd gek(niet gek maar je begrijpt me wel) En toen kwam ik iemand tegen begon ik de heletijd over tokio hotel te pratenxD

    (...)

    Inderdaad zonder Th kan ik niet leven.
    Ik heb 1 keer geprobeert. Om niet over tokio hotel te praten maar ik werd gek(niet gek maar je begrijpt me wel) En toen kwam ik iemand tegen begon ik de heletijd over tokio hotel te pratenxD



    xD whahah heb ik ook geprobeert,maar ik begon toch weer over het feit te praten dat Bill zo f¾cking lekker is xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    xD whahah heb ik ook geprobeert,maar ik begon toch weer over het feit te praten dat Bill zo f¾cking lekker is xD


    Ja daar begon ik over te praten:$

    ich auch,aber ich mus gehn xD

    Auf wiedersehen und tschüs (H)


    Lalalalalalalala.

    ich auch,aber ich mus gehn xD

    Auf wiedersehen und tschüs (H)


    (H)DoeiByeDoei(H)

    blijven zitten voor/door TH? oowke..


    Je moet worden wie je bent.

    Hah,
    Iemand vn een jaar jonger moest vn haar mama AL haar posters vn TH wegdoen omda ze slechtere punte haalde opt sgool :P Ik vond het wel zielig voor haar, mjah :)

    Ik ben blij da mijn ouders nooit in mijn kamer kome, en als er ook maar iets ovr TH opensta op de computer doe ik da direct toe, omda anders mijn oudre zus weer begint te zage... -_-


    007

    Kben ook ferm achteruit gegaan me school omda ik altij me tokio hotel bezig ben,
    ze wouwe mij zelfs op gesprek sture!

    Ik ben wat achteruit gegaan door quizlet,Maar sommige hier zijn echt te overdreven dat een band zo je leven kan beslissen vind ik persoonlijk niet normaal.Je moet het onder ogen zien..TH blijft niet voor eeuwig ze zullen ooit stoppen en dan krijg je spijt dat je het zo voor jezelf hebt verpest.Je moet ook wel weten van ophouden.Maarja mijn mening;)
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    mijn school lijdt er ni onder;) ookal zit ik meestal tijdens toetse en exames met liedjes van ze in men kop en tikkn men voeten soms mee op het ritme ik heb er geen last van(A) maar ik ben wel HET th-freakske vand e school(en bij ons op school= negatief--')


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ghehe ik had dit jaar ook een B atest Ma geen idee of het komt door Tokio Hotel :s mer nu heb ik eindelijk door dak wa meer aandacht moe geve aan sgool (*Kuch*)Naja volgnd jaar gwn beter^^


    He's the reason for the teardrops