• Mary's Song

    Well, I was sixteen when suddenly
    I wasn't that little girl you used to see


    Mary, 16 jaar, lijkt een gewoon meisje, zoals ieder ander. Maar diep in haar gaat iets heel anders schuil. Als ze de controle over haar leven dreigt te verliezen, vindt ze deze terug in voedsel. Wanneer zij goed en gezond eet, zal ze goed en gezond zijn, misschien zelfs beter dan andere mensen. Ze raakt zo geobsedeerd door deze levensstijl, dat ze niet doorheeft dat het slechter met haar gaat en de mensen om haar heen bezorgd om haar raken.
    Mary heeft Orthorexia Nervosa.


    Doen/Niet doen?


    Wikipedia voor informatie: Klik

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:22 ]


    “Love is a contradiction.”

    I like it! DOEN! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Is dat niet met te gezond leven?
    Ik vind dat de heisa rond al die ziektes te groot word, maar hij kan wel wat worden als je hem goed uitschrijft

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:21 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hmm... Het is niet echt meer origineel met al die eetstoornissen die Q plots overspoelen. Maar of je het wil doen of niet, ligt volledig in je eigen handen. Er is zeker een publiek voor c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vertrouw erop dat jij dat verhaal mooi gaat schrijven! [: Ik zou dit verhaal gewoon doen ^^ Het is ook een origineel onderwerp :3 Deze eetstoornis dan..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:23 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Hm, eigenlijk ben ik nu wat te vrolijk om zo'n zielige story te schrijven, dus ik stel 't nog even uit.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 12:26 ]


    “Love is a contradiction.”

    Oh god. Een meisje in mijn twirlteam had het ook.. Het is vreseljk. Het is gewoon dat je té gezond eet en daardoor is het even gevaarijk als anorexia en Boulimia. Ik heb gezien wat het resultaat is. Doodeng.


    To infinity and beyond •