• Juist, Bill Kaulitz.
    Het is serieus niet meer normaal!
    Ik ben dus druk bezig met mijn geschiedenis PO [Praktische Opdracht/soort werkstuk].
    Het gaat over de Egyptische Goden en ik ben nu bezig over de scheppingsgoden, dus hoe de wereld is ontstaan enzo [naar hun idee dan].
    Maarja, uiteindelijk kom je op Wiki terecht en die linkt je steeds door met nieuwe woorden.
    Ik kom uiteindelijk uit op Androgynie terecht, want een God was dat. Dat betekend mannelijk/vrouwelijk. Je kan je zo voelen, uit vrije wil zijn [God zou ook mannelijk/vrouwelijk zijn], of je zo uiten.
    Ik scroll zo naar beneden, zie ik dit staan:

    Zich androgyn uiten: een persoon die uiterlijke kenmerken vertoont van het andere geslacht, zonder daarbij volledig door het leven te gaan als iemand van het andere geslacht (zie hiervoor transgender). Dit kan geuit worden door middel van zijn/haar kleding, make-up en/of gedrag. Soms komt het voor dat iemand een androgyn uiterlijk heeft, alleen als reactie op het heersende modebeeld of als rebelse houding. Ook veel muzikanten bedienen zich, in meer of mindere mate, van een androgyn uiterlijk. Bijvoorbeeld: Bill Kaulitz van Tokio Hotel, David Bowie, Brian Molko van Placebo, etc.

    Sorry hoor, ik kan nergens meer op klikken of intypen, of die dude komt in beeld x'D
    Zelfs op Google als ik 'kapsel' intyp ofso..


    Dat was het weer! [/gaat verder aan haar PO]


    Hebben btw jullie daar ook last van? [Nou ja 'last'].


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Gelukkig niet. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mannequin schreef:
    Je vindt TH like overal, al zou je een achtelijk woord intypen ze linken allemaal naar TH

    Ja, precies!
    Wat ik me nog herrinner is dat ik hem ook vond toen ik nagellak of nagel intypte ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ja nou dan ben je niet de enige. Ik ook met alles wat ik op de pc doe, kom ik hem weer tegen ¬¬


    Scream for mercy!

    het ligt echt niet aan jou, want ik kom hem zelfs tegen als ik naar hotels zoek om op vakantie te gaan. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    het ligt echt niet aan jou, want ik kom hem zelfs tegen als ik naar hotels zoek om op vakantie te gaan. ôo

    Dat vind ik één of andere manier nog logisch x'D


    ×Bury all your secrets in my skin×

    haha
    lol


    I'll keep you a daydream away.

    Mannequin schreef:
    Je vindt TH like overal, al zou je een achtelijk woord intypen ze linken allemaal naar TH

    TWINcest schreef:
    (...)
    Dat vind ik één of andere manier nog logisch x'D

    en als ik hair color in typ.
    dan ook. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    en als ik hair color in typ.
    dan ook. -.-

    haha, ja dat had ik dus bij 'kapsel'


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    (...)
    haha, ja dat had ik dus bij 'kapsel'

    ja, hij heeft ook wel een spraakmakend kapsel.. nouja, had. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wuhahaha xD
    nee, geen last van eigenlijk x]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xLoveIsDeadx schreef:
    het ligt echt niet aan jou, want ik kom hem zelfs tegen als ik naar hotels zoek om op vakantie te gaan. ôo

    Wuhahaha xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Arme jij :'D


    Imperfection Is Beautiful

    Carnage schreef:
    Gelukkig niet..


    Frankly my dear, I don't give a damn.