• Juist, Bill Kaulitz.
    Het is serieus niet meer normaal!
    Ik ben dus druk bezig met mijn geschiedenis PO [Praktische Opdracht/soort werkstuk].
    Het gaat over de Egyptische Goden en ik ben nu bezig over de scheppingsgoden, dus hoe de wereld is ontstaan enzo [naar hun idee dan].
    Maarja, uiteindelijk kom je op Wiki terecht en die linkt je steeds door met nieuwe woorden.
    Ik kom uiteindelijk uit op Androgynie terecht, want een God was dat. Dat betekend mannelijk/vrouwelijk. Je kan je zo voelen, uit vrije wil zijn [God zou ook mannelijk/vrouwelijk zijn], of je zo uiten.
    Ik scroll zo naar beneden, zie ik dit staan:

    Zich androgyn uiten: een persoon die uiterlijke kenmerken vertoont van het andere geslacht, zonder daarbij volledig door het leven te gaan als iemand van het andere geslacht (zie hiervoor transgender). Dit kan geuit worden door middel van zijn/haar kleding, make-up en/of gedrag. Soms komt het voor dat iemand een androgyn uiterlijk heeft, alleen als reactie op het heersende modebeeld of als rebelse houding. Ook veel muzikanten bedienen zich, in meer of mindere mate, van een androgyn uiterlijk. Bijvoorbeeld: Bill Kaulitz van Tokio Hotel, David Bowie, Brian Molko van Placebo, etc.

    Sorry hoor, ik kan nergens meer op klikken of intypen, of die dude komt in beeld x'D
    Zelfs op Google als ik 'kapsel' intyp ofso..


    Dat was het weer! [/gaat verder aan haar PO]


    Hebben btw jullie daar ook last van? [Nou ja 'last'].


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Pfft.
    Nee, gelukkig niet!

    Nee eigenlijk niet nee= 3


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig niet..


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan ligt het gewoon aan mij x.x


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Nee.. Want ik gebruik Google zelden. :X


    You'll never dream alone. <3

    haha. ik vind dat wel cool :Y)

    en nee ik kom dat eigenlijk nooit tegen..(krul)

    ga ik ook doen :Y)

    Die gast is eerlijkwaar gewoon eng, die bevind zich overal! Heb meedelijden met je :').


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, wees blij ? x]

    KirstenSnaps schreef:
    Die gast is eerlijkwaar gewoon eng, die bevind zich overal! Heb meedelijden met je :').

    Pahaha, dankje !
    Ik snap het ook niet meer hoor.. maar geloof me, ik heb me kapot gelachen toen ik zijn naam opeens las, ik was daar zo niet op voorbereid x']


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Bijvoorbeeld: Bill Kaulitz van Tokio Hotel, David Bowie, Brian Molko van Placebo, etc.

    haha, ik vind bill nog wel de mannelijkste.
    k vind hem eigenlijk ook niet eens zo vrouwelijk =o!
    kijk die andere gasten, dat zijn gewoon net travestieten xd!


    nothing's ever built to last

    ikbenlelijk schreef:
    Bijvoorbeeld: Bill Kaulitz van Tokio Hotel, David Bowie, Brian Molko van Placebo, etc.

    haha, ik vind bill nog wel de mannelijkste.
    k vind hem eigenlijk ook niet eens zo vrouwelijk =o!
    kijk die andere gasten, dat zijn gewoon net travestieten xd!

    Ik vind het ook wel iets zeggen dat hij als eerste genoemd wordt, want Bowie is toch wel wat ouder enal! Nu lijkt het net of hij hét voorbeeld is van Androgynie ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Je vindt TH like overal, al zou je een achtelijk woord intypen ze linken allemaal naar TH

    jah maar dat maakt mij niet uit (A) (tokio hotel fan)

    TWINcest schreef:
    (...)
    Pahaha, dankje !
    Ik snap het ook niet meer hoor.. maar geloof me, ik heb me kapot gelachen toen ik zijn naam opeens las, ik was daar zo niet op voorbereid x']
    Haha kan ik me écht voorstellen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.