• Zou ik verliefd zijn als ik..
    de heletijd om hem moet lachen
    een bijnaam voor hem heb en hij voor mij
    hem heel schattig vind
    eén van de aardigste jongens uit de klas
    hem de heletijd bescherm
    vaak gesprekken met hem heb
    ?


    EGYPTIAN GOD

    Néé, ik denk het niet. Misschien krijg je gevoelens voor hem, maar verliefdheid is een groot woord.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat Tranquilility zegt :') Maar ik weet het niet, ben zelf beetje aan het worstelen xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kan ook beste vriend gevoelens zijn
    moet je eens diep nadenken of je met hem een toekomst ziet en dat je zelfs aan lange relaties met hem denkt enzo ^^


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat kan. [:

    Misschien, vriendinnetje van mij ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    idd verliefd is te groot woord wat Tranquillity al zei

    Misschien, misschien zal het nog komen, misschien nooit.
    Je weet maar nooit, maar als je gewoon het gevoel hebt dat je met hem verder wilt, dan wel. Pas als je het gevoel hebt: Met hem wil ik wel heel mijn leven doorbrengen. Maar das bijna nooit zo bij pubers...dat ze het zolang volhouden.
    Maar als je ongeveer zoiets denkt, dan is het verliefdheid.
    Als je denkt: met hem wil ik wel voor een paar maandjes/jaartjes, dan niet natuurlijk.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind het denk ik gewoon klinkenn als vriendschap.
    Grootste deel heb ik ook om mijn vrienden.
    Verliefd zijn is volgens mij meer van, hele tijd aan die persoon denken, die persoon suuuuuuuuuperknap vinden, heel de tijd bij diegene willen zijn etc..


    Mew <3

    Nee, volgens mij niet.

    mss ben je op de weg maar echt echt verliefd denk ik niet hoor x)noujah je moet het zelf uimkn verliefd zijn heeft voor iedereen een andere betekenis Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    kan maar ik doe dat zo vak dus denk van niet