• Ik moest vroeger nooit iets doen en raakte zo door de examens maar sinds dit jaar moet ik er superveel moeite voor doen: één probleem ik kan niet studeren. Iemand die tips of ideeën heeft? Ik wil er wel door zijn ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    - Zet je computer af.
    - Eet kauwgom (meer zuurstof naar je hersenen)
    - Zet het raam open
    - Eet bananen
    - Drink veel
    - maak samenvattingen
    - ...


    Get outta my head!

    Ik kan ook niet studeren, sorry :'(


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Vooral veel samenvattingen maken en op een rustige plek gaan zitten. Althans.. dat helpt bij mij


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat verschilt nogal per persoon, ik heb juist altid geluid om me heen nodig om te kunnen leren.
    Het beste lijkt me op je kamer waar niemand je stoort, maak een stapeltje van alles wat je wil doen en goede planningne. Zorg dat je zo min mogelijk afgeleid wordt.


    BAM!

    ik heb voor me examen een schema gemaakt wanneer ik iets ging leren, wat ik ging leren, en hoelaat,, hoelaat ik pauze had, en of ik nog even achter de pc kon, hoelaat ik weer ging leren, en wat ik ging leren.. dat heeft bij mij goed geholpen..

    misschien bij jou ook?


    Nvt

    Planningen en samenvattingen maken, msn uitzetten en niet internetten tussendoor. Dat werkt bij mij het beste ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen motivatie + ik kan niet van de pc afblijven
    gast ik ga gejoshd zijn ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Heb ik ook voor.
    En alles wat ik me voorneem, tja daar hou ik me toch niet aan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Floodlight schreef:
    Ik heb geen motivatie + ik kan niet van de pc afblijven
    gast ik ga gejoshd zijn ;l

    leer dan via de pc :X
    maak samenvattingen in word en als je woordjes moet leren invullen op wrts :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    van schrijven leer je meer...
    Maar samenvattingen van geschiedenis in strip-vorm:Y)
    Beloon jezelf met iets als je iets goed kent
    computer uit
    mobiel uit
    laat je overhoren, zodat je het wel móet kennen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Als ik m'n computer zie moet ik gewoon even kijken en als ik m'n iPod zie dan moet ik luisteren.
    Dus ik ga altijd ergens zitten waar ik ze niet kan zien.
    Ik leer altijd zo;
    - Plaatjes bekijken.
    - Lezen.
    - Samenvatten.
    - Lezen.
    - Samenvatting lezen/leren.


    hoi, jij bent leuk.

    je moet samenvattingen schrijven [die leer je beter,omdat je ze zelf hebt gemaakt + dan heb je de leerstof al eens opgeschreven]
    en ook géén internet (:
    En dan moet je je samenvattingen in je kop drammen (:


    everybody needs a song.

    ik kan me ook gewoon niet concentreren xD me computer zorgt voor teveel afleiding en als ik hem weg zet en uit dan pak ik we me telefoon ga ik daarmee kloten of me mp4 of radio aan en dan zit je weer te zingen xD
    probeer gewoon snel te beginnen en niet op het laatse moment XD en als je dan snel "begint" en je steld het uit kan je langer uitstellen xD


    I believe i can <3