• Spam or die. (op de brandstapel (6))

    LienVampire schreef:
    (...)
    keej ;D

    nou kijk:
    Er gaat zo'n man op date, met een hele knappe vrouw. En dan is hij heel zenuwachtig enzo.
    Krijgt hij van zijn kamergenoot een tip; dattie zichzelf af moet trekken omdat hij dan rustiger is. x.x
    Dus gaat hij daar zo staan in de badkamer met een lingeriereclamekrantje voor zich...
    En dan is hij zegmaar 'klaar', komt zijn date zo binnengelopen, is hij zo rond aan het kijken waar zijn sperma nou heen is, xD en dan ziet die vrouw zoiets wits in zijn haar, en dat smeert ze dan zo bijhaarzelf in d'r haren, en dat staat het haar van d'r de hele avond rechtop, alleen had ze er geen gel ingesmeert xD

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    Lord Jabu Jabu..
    waar ken ik dat van?
    het komt me zo bekent voor. :o

    de hond van Yu ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    viedeogame schreef:
    (...)
    ohja? (A)

    ja. (puh)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hyee. ^^


    You move me ......... Kurt

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    waar is ie dan? :o

    thuis bij zijn vader.
    dat is eerst 3 kwartier/uur rijden met de bus naar station en daarna nog halfuur/40 min met de bus naar zijn huis (a)


    -

    LienVampire schreef:
    (...)
    de hond van Yu ;]

    volgens mij komt het uit een spel. van vroeger. ôo ik weet het bijna zeker.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    nou kijk:
    Er gaat zo'n man op date, met een hele knappe vrouw. En dan is hij heel zenuwachtig enzo.
    Krijgt hij van zijn kamergenoot een tip; dattie zichzelf af moet trekken omdat hij dan rustiger is. x.x
    Dus gaat hij daar zo staan in de badkamer met een lingeriereclamekrantje voor zich...
    En dan is hij zegmaar 'klaar', komt zijn date zo binnengelopen, is hij zo rond aan het kijken waar zijn sperma nou heen is, xD en dan ziet die vrouw zoiets wits in zijn haar, en dat smeert ze dan zo bijhaarzelf in d'r haren, en dat staat het haar van d'r de hele avond rechtop, alleen had ze er geen gel ingesmeert xD

    :'D

    LienVampire schreef:
    (...)
    Hahha is ons gespreksonderwerp zo groot? ;']

    maar, dan is yu verdrietig, en komt hij niet meer van bizarreland Ö
    Dat moeten we niet hebben xD

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    nou kijk:
    Er gaat zo'n man op date, met een hele knappe vrouw. En dan is hij heel zenuwachtig enzo.
    Krijgt hij van zijn kamergenoot een tip; dattie zichzelf af moet trekken omdat hij dan rustiger is. x.x
    Dus gaat hij daar zo staan in de badkamer met een lingeriereclamekrantje voor zich...
    En dan is hij zegmaar 'klaar', komt zijn date zo binnengelopen, is hij zo rond aan het kijken waar zijn sperma nou heen is, xD en dan ziet die vrouw zoiets wits in zijn haar, en dat smeert ze dan zo bijhaarzelf in d'r haren, en dat staat het haar van d'r de hele avond rechtop, alleen had ze er geen gel ingesmeert xD

    HAHAHAHA xDxDxD(lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hallo Spitfire n_n

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    ja. (puh)

    en hoeso durf ik niet alleen met hem te zijn dan (A)


    -

    Hello Whipple. ^^


    You move me ......... Kurt

    LienVampire schreef:
    (...)
    HAHAHAHA xDxDxD(lol)

    x]

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    volgens mij komt het uit een spel. van vroeger. ôo ik weet het bijna zeker.

    Haha wat dan?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    topic is ook bijna vol (cool)


    -