Naam: Joyce
Leeftijd: 16 Jaar
--Wat zou je doen in deze situaties?
Brand: ehm,, in paniek waardevolle spullen meenemen en wegrennen, bang om wat kwijt te raken ofzo.
Ruzie met een vriendin: Ligt er aan hoe erg de ruzie is,, maar ik ben nogal erg huilerig, dus ik zal vast wel gaan huilen,,
Ik ga van quizlet af: Jij van Quizlet af??,, ehmm nouja ik ken je niet eigenlijk,, maar zou het toch wel jammer vinden, maar het is je eigen keus.
Diefstal:ligt er aan, als je zelf diefstal heb gepleegd proberen dat niemand er achter kom, en ook niet meer aan denken, zo snel mogelijk vergeten. Maar als iemand bij jou diefstal pleeg naar me moeder toe gaan, en die zal dan vast wel naar de politie gaan. En als iemand die ik ken diefstal heb gepleegd vragen waarom.. enzo.
--Zou jij later ..
in de gevangenis komen? Nee, ik zou niet weten waarvoor.
alleen zijn? ligt er aan, maar waarschijnlijk niet..
beroemd worden? Nee, aan de ene kant lijk het me wel leuk,, maar aan de andere kant niet, je wordt alleen maar lastig gevallen door fans of fotograven enalles, je heb dan helemaal geen privacy meer.
mijn vriendin zijn? ik weet niet?? Het lijk me wel gezellig
Wat ligt er onder je bed?: ehm troep,, ik heb een bureau er onder met pc,, en der ligt allemaal spullen rond , en een kast .
Wat vind jee 't mooist aan jezelf?: Het mooist?? me ogen..
Stopwoord?: omg, jezus
Waar kan je niet tegen?: Kietelen,,
Het meest romantische wat jee ooit is overkomen?: Zo ver ik wee is er nog nooit iets romantisch voorgekomen bij mij..
Bestaat de ware?: ik weet niet.. misschien
Het beste gevoel ter wereld?: ehm,, verliefdheid denk ik?? ik weet niet
Waar ben jee bang voor?: spinnen, en clowns die er eng uit zien (met van die scherpe tanden enzo)
Waar wordt je vrolijk van?: ehm,, als ik iets lekkers te eten krijg, of als ik iets mag wat ik heel graag wil enzo.. en gewoon om bij me vrienden(innen) te zijn..
Wat is je leukste vak?: ehm.. Nederlands denk ik..
Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?: Kan ik niet verder slapen?? (was rond half 12)
Haat/Liefde?: liefde
Nvt