• Berlin Ink
    Een meisje is dol op tatoeëren en is erg creatief met tekenen. Zelf heeft ze geen tattoo’s maar wel piercings. Ze gaat werken in een tattooshop ergens in Berlijn. Ze doet met plezier dit werk. Ze heeft al veel beroemde mensen getatoeëerd. Met veel daarvan is ze goede vrienden geworden. Naast haar werk in de tattooshop woont ze bij haar ouders. Ze is dan een gewoon meisje van 19 jaar oud. Ze heeft haar diploma op zak. Ze heeft een leuke vriendengroep. Ze is een beetje fan van Tokio Hotel. Vooral van Gustav. Op een dag is ze aan het werk in de shop. Totdat ze krijgt te horen dat ze een van haar idolen van Tokio Hotel mag tatoeëren. Ze heeft er echt onwijs veel zin in. De volgende dag ziet ze de jongens van Tokio Hotel binnen komen. Het blijkt dat ze Gustav mag tatoeëren. Terwijl ze bij hem een tattoo zet raken ze aan de praat en springt er een vonk over. Ze besluiten om een keer uit te gaan. Zal hier een relatie uit komen of blijven ze gewoon vrienden.



    Wat vinden jullie ervan en willen jullie hem maken en een reactie achter laten, tot nu toe is er nog maar 1 deeltje:)

    k hou niet zo van stories enz, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een jongen ben.
    maar k vind het wel een super vet idee =D!
    k ga hem wel lezen =D!


    nothing's ever built to last

    heel erg origineel, ik zal hem lezen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dank je :D

    Ik ga lezen^^


    -

    -gaat lezen-
    ...
    -gaat daarna verder met een leven zoeken-


    I may not always be perfect, but I'll always try.