• Ja serieus,ik moet op alles wel steeds 10 keer drukken eens dat het echt opent,en dan duurt het altijd nog wel een tijdje voor ik beeld krijg. Heeft iemand hier ook last van? Want anders licht het gewoon aan mijn internet ><" Moe tik gewoon eventjes weten want dan ga ik mijn laptop eventjes opkuisen als het niet aan Quizlet zelf licht.

    Unhearted schreef:
    (...)
    En ik heb al zo weinig geduld. =_='

    same here. ik word daar zenuwachtig van als mijn internet niet snel genoeg gaat ^^

    UseSomebody schreef:
    (...)
    same here. ik word daar zenuwachtig van als mijn internet niet snel genoeg gaat ^^

    Idem (:' en het probleem is dan dat ik dan ook nog eens veel te veel dingens tegelijkertijd heb open staan ö

    Hmm ik heb alles gedaan en eigenlijk ZOU de site nu sneller moeten gaan dan ooit.
    Maar ehm, dat is niet het geval.
    Ik denk dat de server een beetje aan het spacen is, maar daar kan ik verder niets aan doen.
    Ik gok dat het morgen weer over is, anders schakel ik Rutger in.
    x

    Cherished schreef:
    Hmm ik heb alles gedaan en eigenlijk ZOU de site nu sneller moeten gaan dan ooit.
    Maar ehm, dat is niet het geval.
    Ik denk dat de server een beetje aan het spacen is, maar daar kan ik verder niets aan doen.
    Ik gok dat het morgen weer over is, anders schakel ik Rutger in.
    x

    Owkeee (:'

    @JOYCEVIPx: idd, en dan loopt alles te samen vast en dan word ik nog zenuwachtiger :p

    @Tara; you did your best ^^ ik denk niet dat er meer valt te doen, Q heeft gwn een dipje ofzo

    ik dacht al dat het aan mij lag n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    UseSomebody schreef:
    @JOYCEVIPx: idd, en dan loopt alles te samen vast en dan word ik nog zenuwachtiger :p

    @Tara; you did your best ^^ ik denk niet dat er meer valt te doen, Q heeft gwn een dipje ofzo

    En dan bende juist in een intressant gesprek,en doordat alles vast loopt moet je u computer gewoon afzetten en terug op ö
    En Quizlet is gewoon zwaar depressief öfso (:'

    Ja, maar dat kan ook zijn omdat r veel mensen online zijn.
    158 leden is redelijk veel en dan heb je nog 11 crewleden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Esmaye schreef:
    Dat heb ik ook, maar ik heb ook dat hij 'm steeds niet pakt. >< Als ik klik gebeurt er niets, en als ik dan nog een keer klik heb ik dubbele berichten. ¬¬

    Same here


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    xBillster schreef:
    Ja, maar dat kan ook zijn omdat r veel mensen online zijn.
    158 leden is redelijk veel en dan heb je nog 11 crewleden.

    Ik heb nooit problemen gehad met de sloomheid van Quizlet en het aantal mensen online. Dus daaraan zal het bij mij in ieder geval niet liggen.