• Oké ik zit hier nu half te stressen eigenlijk!
    Mijn grafisch rekenmachine geeft de melding 'batteries are low' en weet ik wat nog allemaal.
    Problem is; ik kan geen batterijen kopen tegen morgen, hebben geen extra batterijen, in andere dingen zitten ook geen 4 AAA-batterijtjes en 'k heb morgen mijn wiskunde examen!ö
    4 uur aan 1 stuk door!ö
    Dus nu hoop ik dat hij het overleefd!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    bij mij is het koopzondag vandaag... tot 5 uur zijn de winkels open... maar vraag aan een vriendin of die voor jou baterijen wil meenemen...
    morgen succes met je examen!

    Dan moet je je rekenmachine meenemen en tegen de leerkracht die dat exaam geeft zeggen en laten zien dat je rekenmachine plat is.Dan zul je waarschijnlijk wel een rekenmachine van het school mogen lenen.


    I need you like a heart needs a beat

    Misschien kun je iemand bellen die ze wel heeft en vragen of die ze voor je meeneemt?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    En anders vraag je aan iemand uit een ander jaar of die toevallig zijn/haar rekenmachine mee heeft en niet nodig heeft.


    -

    Dat is vervelend :o kijk eens in de bakje van de tv? (a) mss kan je een rekenmachine lenen van iemand van een ander jaar?


    I'll keep you a daydream away.

    Whipple schreef:
    bij mij is het koopzondag vandaag... tot 5 uur zijn de winkels open... maar vraag aan een vriendin of die voor jou baterijen wil meenemen...
    morgen succes met je examen!

    Thanks ^^ Nou 1 persoon al gevraagd en die heeft er ook geen =='.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    of je laat aan je leerkracht zien wat er aan de hand is, of je leent een rekenmachine van iemand (:


    everybody needs a song.

    Leg je probleem uit aan je leerkracht.. Je mag er vast wel eentje lenen.
    Succes!


    -

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Thanks ^^ Nou 1 persoon al gevraagd en die heeft er ook geen =='.

    gewoon door blijven gaan met vragen!