• Serieus,ik heb deze nacht weer van die twee rare dromen gehad. Eerst was ik aan het dromen dat ik een rare ziekte had waardoor al mijn tanden gewoon begonnen uit te vallen,en ook al was het in mijn droom. Ik voelde echt hoe mijn tanden echt verschikkelijk veel pijn begonnen doen alsof het ook echt ging gebeuren. En daarna begon ik te dromen dat ik ergens in een huis zat met iemand die me probeerde te vermoorden en ik gewoon 3 messen in zijn bovenlichaam heb gestoken. En toen die nog niet dood was ik met een haak zijn darmen er gewoon heb uitgetrokken Oo en ik voelde echte steken in mijn lichaam. En nu vraag ik me af of iemand dat ook al eens heeft gehad, dat die echt de pijn voelt van in de droom.

    ik weet meestal niet wat gedroomd heb.. en of ik gedroomd heb :Y)

    Dat van die tanden heb ik ook al gedroomd. O.O"
    Ik kwam aan mijn tanden en ze vielen allemaal één voor één uit. O.o"


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Dat van die tanden heb ik ook al gedroomd. O.O"
    Ik kwam aan mijn tanden en ze vielen allemaal één voor één uit. O.o"

    Awel,dat heb ik dus ook echt gedroomd he Oo dat ik er gewoon nog maar aankwam begonnen ze uit te vallen. En zelfs nu voel ik nog steeds die druk op mijn tanden zitten Oo'

    Ik droom soms ook ongelofelijke domme dingen x]
    Was een keer, dat ik droomde dat mijn konijn een baby konijntje kreeg, terwijl die konijn waarschijnlijk een mannetje is! (Jah, geslacht is nog niet bekend =D)
    Maar ik droom soms ook niet echt bepaald leuk .___.

    @JOYCEVIPx: Die druk had ik ook de volgende morgend.. ><
    ik had die droom toen aan mijn moeder verteld en ze zei dat ze dat óók al eens gedroomd had. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @JOYCEVIPx: Die druk had ik ook de volgende morgend.. ><
    ik had die droom toen aan mijn moeder verteld en ze zei dat ze dat óók al eens gedroomd had. :X

    Ohmygosh,zoooo weird Oo' nja ik zit hier dus nu met die domme druk -_-' en telkens ga ik voelen of mijn tanden nog wel vast zitten xD

    Ik typte net even in Google: 'Dromen over tanden'. Vulde dat suggestie ding aan dat het 'Dromen over tanden die uitvallen' kon zijn.. blijkbaar dromen wij dat niet alleen. O.O"

    http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?printertopic=1&t=2523&start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult
    Even naar onder scrollen..


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ik typte net even in Google: 'Dromen over tanden'. Vulde dat suggestie ding aan dat het 'Dromen over tanden die uitvallen' kon zijn.. blijkbaar dromen wij dat niet alleen. O.O"

    http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?printertopic=1&t=2523&start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult
    Even naar onder scrollen..

    Omg Oo dat betekent dus niets goed Oo en zelfs nu met de examens ö

    nee, zoiets heb ik niet gedroomd ôo


    -

    xD, toen ik dat gedroomd had, had ik geen tegenslag van zover ik weet. :Y)


    Let the Night embrace you

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Omg Oo dat betekent dus niets goed Oo en zelfs nu met de examens ö
    Dat staat er toch niet? Je maakt je gewoon heel erg druk om iets, tis gewoon een symbolische droom. Net zoals je droomt dat jij bijvoorbeeld als enigste naakt bent ofzo, in bijzijn van andere. Dat betekent dan dat je iets voor hen verbergt, om maar even een voorbeeld te noemen. Maar je ligt je waarschijnlijk gewoon op te fokken om je examens. Thats all


    Wie du mir, so ich dir.

    ik had dat ook een keer
    toen moest ik in mijn eoge hart steken ofsow
    en toen deed ik dat om wat mensjes van wie ik houd te redden
    en toen voelde ik egt die steek door mijn hart

    en ook een keer
    toen werd er van heel dichtbij door mijn keel/luchtpijp gesgoten met een pistool en dat voelde egt heel vaag
    maar dat voelde ik dus ook in het egt en ik kreeg toen ook egt geen lucht meer volgens mij
    egt heel eng


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik droom weleens rare dingen dat me been zo'n pijn doet en dan word ik wakker en dan doet hij ook echt pijn maar dat komt omdat er dan een spier of zo vast zit :(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    en ik heb een keer gedroomd dat ik geen lucht meer kreeg..

    maar dat komt omdat ik astma heb en ik lag met me kop op het kussen waardoor ik ook bijna geen lucht kreeg :S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat van die tanden kan komen doordat je heel erg ging tandenknarsen, daardoor voel je ook een druk op je tanden. Heel veel mensen hebben dat.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.