• Hey , Er Bestaat al Een Topic Waar Er Gevraagd Word Naar De Beste TH Quiz , Nu Omdat Ik Me Vaak Verveel Vraag Ik Het Nog Eens [Wat Is De Beste En De Mooiste] + Zouden Jullie Daar Uitleg Bij Willen Geven Dat Ik Zowat Weet Over Wat Het Gaat & Als Het Mij Interesseert , Ik Ze Dan Eens Kan Maken , Dank U Wel !

    en als deze topic stom is mogen de mod. hem verwijderen..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Shadow of A Rockstar vind ik denk ik toch écht een van de beste. Het is wel een miniserie [5 delen] maar het zijn wel lange delen. Euhm, het verhaal begint zeg maar dat een meisje ruzie krijgt met Tom omdat ze geen abortus heeft laten plegen nadat ze zwanger werd van een one-night-stand met hem, ze loopt weg van haar vader [David Jost] en TH en vertrekt naar Engeland, iedereeen heeft spijt van de ruzei en ze doen er alles aan om haar te vinden.
    Hij staat op 't profiel van Muppy007


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind de quizen van MarloesRIOT echt geweldig en die van LiseeeXBill ook ! Je moet ze cker eens maken. Die van MarloesRIOT zijn geen TH verhalen, daarom ook veel origineler enzoo! Die van LiseeeXBill zijn dan wel TH quizen, maar ze zijn echt origineel, en cker Ik Hield Van Je !
    UItleg, gaak nie van al die quizen beginnen te noteren, want er zijn der gans veel 'nzoo x) Maar je moet maar kijken op hun profiel> Daar vind je alle uitleg ^^ !