• Probleem 1
    Mijn vriendin laat me dus keihard zitten vind ik. we zouden deze week al een paar x wat doen maar telkens zegt ze af. en altijd als ik vraag of ze wat kan doen zegt ze dat ze al wat met een andere vriendin gaat doen. nou ook leuk. en ik zie haar sowieso al weinig omdat we op andere scholen zitten.


    Probleem 2
    Ik had een hele tijd een crush op een jongen maar ik ben nu eindelijk over hem heen,maar nu komt het ; nu lijkt het net alsof hij mij leuk vind. hij gaat steeds op msn met me praten en begint dan met ''Schatje (l)'' enzo. en precies hetzelfde op hyves. en hij zegt dat ie me mist en dat ik weer een x bij de skatebaan moet komen omdat ik al een tijdje niet meer ben geweest en hem dus niet heb gezien x_X. en hij maakt me in de war. want ergens vind ik hem nog wel leuk,maar ik vind hem ook heel anders de laatste tijd en niet echt meer de jongen die ik leuk vond..


    en nu weet ik niet wat ik ermee moet.

    dus
    Help me


    We can only learn to love by loving.

    De eerste,
    Nicol, heb je nog andere goede vriendinnen in de buurt? Spreek daar eens mee af. Negeer jouw 'vriendin', ze laat jou tenslotte ook in de steek. Ze mag voelen wat ze jou aandoet.
    De tweede, misschien kan je met hem praten en vragen waarom hij zo anders doet?


    -

    Hunny, als die vriendin je zo laat vallen vraag waarom en anders dump je hara gewoon :X
    Enm over die jongen dan moet je vragen: ''ben je verliefd op me ofzo?''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voor probleem 1 zouw ik gewoon eens goed met die vriendin praten liefje. Want serieus,anders ga je haar kwijt spelen. Ik heb het mee gemaakt,en je mag niet het zelfde mee maken. Dus praat er maar is mee.

    En bij probleem 2. Misschien wilt die jongen gewoon stoer doen.

    1: Praat met die vriendin. Blijft ze rot doen, ga dan iets met andere vriendinnen doen die het wel leuk vinden om iets met jou te doen.
    2: Probeer via een grap te pijlen of hij je leuk vind, zoals: Haha, nog even en ik zou denken dat je me leuk vind. Ofzo. Of stuur anders een briefje. Of een vriendin xd.


    Love is the movement.

    Esmaye schreef:
    De eerste,
    Nicol, heb je nog andere goede vriendinnen in de buurt? Spreek daar eens mee af. Negeer jouw 'vriendin', ze laat jou tenslotte ook in de steek. Ze mag voelen wat ze jou aandoet.
    De tweede, misschien kan je met hem praten en vragen waarom hij zo anders doet?


    None but ourselves can free our minds.

    Doe anders iets met andere vriendinnen. Laat zien dat je haar niet nodig hebt. Misschien wordt ze dan wel jaloers en komt ze met hangende pootjes terug. Of praat anders met haar. Vraag waarom ze zo doet.

    Vraag hem waarom hij opeens anders is en nu wel meer met je praat in plaats van vroeger.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    1: Ga wat met andere vrienden/vriendinnen doen. Laat niet zien dat je niets te doen hebt zonder die vriendin. (:

    2: Doe hetzelfde zoals hem. Doe opeens super lief enz. Misschien gaat hij dan weer normaal doen. xp


    Don't be a drag, just be a queen.

    1: Laat die vriendin achterwege. Ik had toen ik een jaar of 12 was hetzelfde. Op een gegeven moment zei ze telkens wanneer ik opbelde, dat ze bezet was. Gewoon om ziek van te worden. Ik maar bellen en bellen, maar op een gegeven moment liet ik het maar. Ik wist dat ze me toch niet durfde te zeggen dat ze niet met me om wilde gaan.
    2: Hem simpelweg vragen of hij je leuk vindt. I mean.. come on: nu ben je net over hem heen, stuurt ie allerlei signalen naar jou toe die je leven nog verwarrender maken. Daarom: bijt even door de zure appel heen, vraag of hij op je is en je bent uit je ellende verlost. Het vereist wat moed, maar je wordt uit die eeuwige twijfel geholpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor u vriendin: Dumpe die handel, zij is u ni waard als ze u zo behandelt, en als ze naar u toekomt doe hetzelfde als zij bij u dee

    Bij die jongen, Ik weet het niet wat hij doet, ma mss wilt hij terug zijn aanbidster om zo te zeggen van ja er is iemand verliefd op me(zo is er ook eentje bij mij op school die da doet bij een klasgenoot bij me) Maar vraag of hij verliefd op u is enz... Ge moet het zkr weten


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds