• Ik weet niet wat ik moet doen.
    De ex-vriend van mijn beste vriendin is helemaal krankzinnig geworden.
    Hij heeft op haar een hele groep jongens afgestuurd om haar in elkaar te rammen. En bij mijn andere beste vriendin heeft hij de band leeg gestoken en overal waar veel mensen komen neer gezet dat ze een hoer is en dat ze dood moet gaan. Omdat wij met zijn drieen heel close zijn denk ik dat ik de volgende ben waar hij het op gemunt heeft.
    Net nu ik alleen thuis ben.
    Ik ben echt doodsbang en weet niet wat ik moet doen.
    HELP !!


    I am in love with a fairytail

    Wat een mongool O.O


    Your make-up is terrible

    Als er wordt aangebeld, zorg dat degene -wie het ook is- die voor de deur staat niet kan zien dat jij in huis bent. Doe gewoon niet open.
    Meer weet ik niet..


    -

    Doe gewoon niet open dat ze aanbellen,en doe de deuren en ramen op slot. En doe de rolluiken omlaag. Je ouders zullen dan misschien wel raar kijken dat ze thuis komen,maar ze zullen het wel begrijpen. Want als je dat doet,dan kan er niets gebeuren. En gewoon niet open doen dat ze aanbellen,buiten bij je ouders dan of mensen die je kent he (:'

    Bel de politie O_o.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ramen, deuren, garagepoort toehouden. Echt voor niemand opendoen. En de telefoon voor de zekerheid in je buurt houden.
    Maar zeker en vast: niet panikeren, want wie weet gebeurd er niets, dus dan maak je jezelf bang voor niets.


    -

    Dat is like...echt eng.
    Maar zoals iedereen zegt; doe alles op slot, en doe niet open. En hou de telefoon ook bij de hand ja. Als er iemand aanbelt, ga naar boven, ga naar de badkamer, en doe de deur opslot. Zou ik doen x'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    sluit alle ramen en deuren en zorg dat je van een afstand waar je jou niet kan zien van af de deur dat jij zelf de deur wel kan zien als hij, iemand van zijn groep of ieman die je niet kent er staat doe je niet open


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    die kerel hoort in een inrichting!!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Sluit gewoon alle ramen, hou je gsm dicht bij je, desnoods een verdedegingsgevaliets ..
    Of ga naar een vriendin. x) Of bel je ouders enz?


    Don't be a drag, just be a queen.

    Doe samen met die vriendin aangifte bij de politie?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heavenly schreef:
    Bel de politie O_o.

    Hou een honkbalknuppel in de aanslag :Y)
    Nee sorry, politie is wel een goede oplossing, maar alleen als je dat zelf wil. Als je de politie erbij haalt kan het zijn dat je het alleen nog maar erger maakt ook.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hopeless schreef:
    Doe samen met die vriendin aangifte bij de politie !


    Wie du mir, so ich dir.

    je moet echt naar de politie gaan, hoor! ik denk echt dat dat de enige manier is om die creep te stoppen. ôo veel sterkte iig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dit is, best wel vervelend... de politie is bijna nooit open, in ieder geval hier niet... misschien moet je juist naar een heel drukbevolkt gebied gaan, met een stel anderen naar de drukste straat daar, daar durven die aso's niets te doen, te veel andere mensen. Als je je namelijk thuis opsluit denk je bij elk geluidje dat hij het is met zijn vrienden, en schrik je je de pleuris.


    liberae sunt nostrae cogitationes