• Hyee.

    k voel me al een tijdje niet soo fijn ;$.
    en k wil gwn vrij zijn, geen gezeur aan me kop van ouders,
    ik wil gwn mn eigen pad lopen.
    en ik wil niet dingen doen wat moet van anderen.

    heeft iemand dat ook wel eens :$ ?
    & wat doe je dan :$ ?

    xx.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ja :X

    Ja x] Heel vaak


    Your make-up is terrible

    dat gevoel heb ik ook altijd.
    maar dat is logies mat een vader die alleen maar zeurt en een zus die doet alsof ze je moeder is.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dan ga ik in de achtertuin, achter de struiken zitten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel zelden. Maar dat komt omdat mijn moeder me steeds vrijer laat tegenwoordig.
    Behalve als het om jongens gaat... Maar goed, op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je die dingen zelf bepaalt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dan sluit ik me op op mijn kamer en ga op mijn vensterbank zitten met luide muziek.


    -

    Ja. Tegenwoordig heb ik het bijna elke dag. Zelfs begin ik soms gewoon te wenen wanneer ik uit mijn kamer raam naar de lucht kijk,hoe stom dat ook klinkt.

    Mijn ma accepteerd men style die ik nu heb, zolang ik ni overdrijf alléé ze vind mij voor sommige dingen te jong enz...(Zoals piercings enz...) En in mijn school hebt ge de vrijheid die ge wilt(ik zit in KSO) en het maakt daar ni uit hoe ge daar komt, hippie, gothic, emo, fashion, Maakt ni uit, ma als je er bent moe je je style houden

    Of ze gaan beginnen roddelen ovr u,
    En int begin vant jaar voelde ik me slecht in men vel enz... En wouk ne make-over en ne goede vriendin vn me die veel smaak heeft heeft me geholpen, en ik ben veranderd naar men eigen style en knipte men haar enz...En kwas egt blij ik voelde me betrr enz...Ma nu zitten ze wel als ik passeer op school te zeggen: Wannabe of me uit te lachen _.___


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ja.
    Maar die gedachte lost niets op. Als je wegloopt van problemen wordt je er later 2 keer zo hard mee geconfronteerd.


    -