• De vraag der vragen in Tokio Hotel-land: Wat is er tussen de Tokio Hotel-gitarist Tom Kaulitz (19) en de knappe zangeres Chantelle (21) van de Hip Hop-band Flipsyde gebeurd?

    De twee hebben zich 's nachts aan een hotelbar in Los Angeles bij elk drankje steeds beter leren kennen. In een interview met Bild vertelt Chantelle wat ze van Tom vindt...

    "Ik zat met een paar vriendinnen in de hotelbar toen Tom plotseling binnenkwam. Niet veel later stonden we naast elkaar en al snel raakten we met elkaar in gesprek. De rest van de avond hebben we samen in een afgezonderde hoek van de bar gezeten."

    Wat vind je van Tom?
    Chantelle: "Ik vind Tom erg leuk, hij is het type waar ik nachtenlang van zou kunnen dromen. Mijn vrienden hebben me echter voor hem gewaarschuwd."

    Hoezo gewaarschuwd?
    Chantelle: "Wat betreft meiden heeft Tom een niet al te beste naam. Ze hebben me verteld dat Tom elk weekend weer een ander heeft. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n type als Tom van de ene op de andere dag monogaam wordt. Als Tom niet zo'n casanova zou zijn, zou ik echt wel verliefd op hem worden."

    Wellicht kun je dat uit hem krijgen...
    Chantelle: "Vele meiden, en ik dus ook, hebben de hoop dat een jongen, die van het ene naar het meisje hopt, in een nacht kan veranderen. Dat is meestal niet de waarheid, toch had ik met Tom in de hotelbar veel fun."

    En wat gebeurde er toen jullie de bar verlieten?
    Chantelle (wordt rood): "We hebben elkaar een knuffel gegeven en afscheid genomen, maar dat zullen de meesten die Tom's status kennen niet geloven."

    Bron; bild.de


    I need you like a heart needs a beat

    wat is iedereen toch weer orgineel dat mijn bericht in het eerste topic gewoon nagepraat wordt :S


    BAM!

    Dit is het resultaat van een jongen die eindelijk volwassen is geworden :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oké?
    Ik bedoel, hij is helemaal niet zo'n player als hij zicht voor moet doen. Maargoed.
    Ben wel blij dat ze weer wat actueel zijn. =)


    -

    Boyiloveyou schreef:
    ze zouden nochtans een leuk koppeltje zijn ^^

    En stiekum hebben ze toch een dikke relatie :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ken dat hele mens niet x']
    Mjaa, als ze later iets krijgen heb ik er niks tegen.
    Ben immers geen THfan =]

    ja ik had al wel zoiets gehoort..
    nja als Tom blij met der is zijn wij blij voor hem toch ^^

    *voor mezelf vind ik t wat minder eig.. :(*


    She said: I gotta find out for myself

    kom op zeg. het zijn ook maar mensen. Trouwens wat moet zij (21) met een jongen van (19) of is ze er zo eenstje die op jongere jongens valt of zo?

    kom op ze kan iedereen krijgen die ze wilt.

    tom niet maar dat maakt niets uit right


    Love sheds light one the darkest of times

    jongens wat maakt het allemaal uit als ze maar gelukkig worden toch ??xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Best dom dat ze dat zo aanneemt omdat zijn 'imago' zo is. Leer hem kennen zou ik zeggen, dan merk je vanzelf dat er niets van waar is -.-
    Beetje dommig, en sneuig voor Tom als hij haar wél leuk vind.