De twee hebben zich 's nachts aan een hotelbar in Los Angeles bij elk drankje steeds beter leren kennen. In een interview met Bild vertelt Chantelle wat ze van Tom vindt...
"Ik zat met een paar vriendinnen in de hotelbar toen Tom plotseling binnenkwam. Niet veel later stonden we naast elkaar en al snel raakten we met elkaar in gesprek. De rest van de avond hebben we samen in een afgezonderde hoek van de bar gezeten."
Wat vind je van Tom?
Chantelle: "Ik vind Tom erg leuk, hij is het type waar ik nachtenlang van zou kunnen dromen. Mijn vrienden hebben me echter voor hem gewaarschuwd."
Hoezo gewaarschuwd?
Chantelle: "Wat betreft meiden heeft Tom een niet al te beste naam. Ze hebben me verteld dat Tom elk weekend weer een ander heeft. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n type als Tom van de ene op de andere dag monogaam wordt. Als Tom niet zo'n casanova zou zijn, zou ik echt wel verliefd op hem worden."
Wellicht kun je dat uit hem krijgen...
Chantelle: "Vele meiden, en ik dus ook, hebben de hoop dat een jongen, die van het ene naar het meisje hopt, in een nacht kan veranderen. Dat is meestal niet de waarheid, toch had ik met Tom in de hotelbar veel fun."
En wat gebeurde er toen jullie de bar verlieten?
Chantelle (wordt rood): "We hebben elkaar een knuffel gegeven en afscheid genomen, maar dat zullen de meesten die Tom's status kennen niet geloven."
Bron; bild.de
I need you like a heart needs a beat