• De vraag der vragen in Tokio Hotel-land: Wat is er tussen de Tokio Hotel-gitarist Tom Kaulitz (19) en de knappe zangeres Chantelle (21) van de Hip Hop-band Flipsyde gebeurd?

    De twee hebben zich 's nachts aan een hotelbar in Los Angeles bij elk drankje steeds beter leren kennen. In een interview met Bild vertelt Chantelle wat ze van Tom vindt...

    "Ik zat met een paar vriendinnen in de hotelbar toen Tom plotseling binnenkwam. Niet veel later stonden we naast elkaar en al snel raakten we met elkaar in gesprek. De rest van de avond hebben we samen in een afgezonderde hoek van de bar gezeten."

    Wat vind je van Tom?
    Chantelle: "Ik vind Tom erg leuk, hij is het type waar ik nachtenlang van zou kunnen dromen. Mijn vrienden hebben me echter voor hem gewaarschuwd."

    Hoezo gewaarschuwd?
    Chantelle: "Wat betreft meiden heeft Tom een niet al te beste naam. Ze hebben me verteld dat Tom elk weekend weer een ander heeft. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n type als Tom van de ene op de andere dag monogaam wordt. Als Tom niet zo'n casanova zou zijn, zou ik echt wel verliefd op hem worden."

    Wellicht kun je dat uit hem krijgen...
    Chantelle: "Vele meiden, en ik dus ook, hebben de hoop dat een jongen, die van het ene naar het meisje hopt, in een nacht kan veranderen. Dat is meestal niet de waarheid, toch had ik met Tom in de hotelbar veel fun."

    En wat gebeurde er toen jullie de bar verlieten?
    Chantelle (wordt rood): "We hebben elkaar een knuffel gegeven en afscheid genomen, maar dat zullen de meesten die Tom's status kennen niet geloven."

    Bron; bild.de


    I need you like a heart needs a beat

    Heb ik al gelezen. Weird dat ze dat over hem zegt.
    Iedereen weet dat dat gewoon door de media opgepompt is, en erin is gebleven omdat het een groot deel van zijn mago is geworden.


    BAM!

    Omg, dat laatste vind ik way te cute !!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Dat klopt niet helemaal met de verhalen die de band heeft verteld on myspace. Zij en Tom zijn alleen vrienden en verder niks, hebben alleen gekletst en dat gedoe over de reputatie van Tom klopt niet helemaal want zo is Tom helemaal niet!


    -

    Vreemd, iedereen weet toch dat zijn imago meer in deels verzonnen is door de media? Zij moet toch beter weten, aangezien ze hem zélf gesproken heeft? Maar goed, haar vrienden zijn raar. Wie weet wordt het dan toch nog wat tussen hun. Lijkt me leuk, ze passen namelijk erg goed bij elkaar. :'D


    Scream for mercy!

    Ook de eerste keer da ik daar iets van hoor. O.O


    If music be the food of love, play on!

    ik lees echt zoveel verhalen. Jongens waar maken we ons druk om het is toch al gebeurd.


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    ik lees echt zoveel verhalen. Jongens waar maken we ons druk om het is toch al gebeurd.


    Niemand maakt zich ergens druk om, we houden alleen bij wat er gebeurt, en zouden het leuk vinden als het wat word tussen hun. ;')


    Scream for mercy!

    Inderdaad.
    Waar maakt iedereen toch zo Druk om.
    Je kunt er zelf toch niks aan veranderen.
    Tis zijn Leven, hij doet wat die wilt.


    You'll be screaming it later..☆

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Niemand maakt zich ergens druk om, we houden alleen bij wat er gebeurt, en zouden het leuk vinden als het wat word tussen hun. ;')


    wat jij wilt, maar er zijn ook genoeg mensen die er een drama van maken, maar ook ik als fan gun een van hun liefde in hun leven ;)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    ShOrTXCokE schreef:
    Inderdaad.
    Waar maakt iedereen toch zo Druk om.
    Je kunt er zelf toch niks aan veranderen.
    Tis zijn Leven, hij doet wat die wilt.


    iemand die het met mij eens is =D


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    wat jij wilt, maar er zijn ook genoeg mensen die er een drama van maken, maar ook ik als fan gun een van hun liefde in hun leven ;)


    Ik heb nog geen negatieve reactie's gelezen. Maar zal ook wel kunnen komen door het feit dat ik veel berichtjes oversla. ^^


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Ik heb nog geen negatieve reactie's gelezen. Maar zal ook wel kunnen komen door het feit dat ik veel berichtjes oversla. ^^


    haha dat kan natuurlijk ook nog. Maar de verhalen gaan natuurlijk niet alleen maar rond op quizlet maar ook op hyves en op webloggen.


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    haha dat kan natuurlijk ook nog. Maar de verhalen gaan natuurlijk niet alleen maar rond op quizlet maar ook op hyves en op webloggen.


    O ja, natuurlijk! : D Hyves is ook echt weer zo'n typische site waar mensen ophef om dit soort dingen gaan maken. Ik bedoel, hoe zouden ze het zelf vinden als niemand hun geluk en liefde gunt? En dat noemt zichzelf nou een fan --'


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    O ja, natuurlijk! : D Hyves is ook echt weer zo'n typische site waar mensen ophef om dit soort dingen gaan maken. Ik bedoel, hoe zouden ze het zelf vinden als niemand hun geluk en liefde gunt? En dat noemt zichzelf nou een fan --'


    haha,
    precies het zelfde over de hype over wanneer je fan bent geworden en of je posters hebt en of je een emo styl hebt.
    komop zeg het gaat er toch om dat je th zelf steunt ?


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    haha,
    precies het zelfde over de hype over wanneer je fan bent geworden en of je posters hebt en of je een emo styl hebt.
    komop zeg het gaat er toch om dat je th zelf steunt ?


    Ja echt hè? Ik schaam me zwáár voor sommige fans. Door hen worden alle TH fans raar aangeken en voor Emo of Wemo uitgemaakt. Zelfs als ze het niet zijn. En sowieso, waarom zouden ze geen verkering mogen hebben? Denken ze nou écht daadwerkelijk dat hun iets met de jongens van TH zullen krijgen? Of ze Überhaupt ontmoeten?


    Scream for mercy!