• omg! ik ging net de mtv movie awards kijken met als grote winnaar twilight.

    best kiss
    best fight
    en dan kirsten nog voor best performance ofzoiets
    en robert voor best performance (taylor was in dezelfe kategorie genomineerd)

    wie heeft er nog meer gekeken ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Invisible schreef:
    Waar is het nu uitgezonden >< ?

    MTV, maar het is afgelopen en ze zenden het niet meer uit... In NL teminste, ik weet niet in België.


    -

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)
    was dat sarcastisch? :'D zo nee; ja, maar ik denk dat het over 'recente' films gaat :'] maar slumdog millionaire bijvoorbeeld vond ik beter :3

    Nee, eigelijk niet nee. ^^

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    MTV, maar het is afgelopen en ze zenden het niet meer uit... In NL teminste, ik weet niet in België.

    Dankje, het land moest ik weten^^ Dat heb ik mss nog een kans om het te zien, ik wist helemaal niet dat dat was nu(nerd)


    The soul needs autumn.

    Meadow schreef:
    Ik heb een deeltje gezien en New Moon lijkt me wel leuker dan de eerste film.
    EN JONGEH, IK WIL DIE HARRY POTTER FILM ZIEN! _O_


    Ik wacht al zó lang op die film >.< Ik wil hem nu zien! Ik kan niet meer wachten. Het boek was geweldig en de film lijkt me ook gaaf :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Invisible schreef:
    (...)
    Dankje, het land moest ik weten^^ Dat heb ik mss nog een kans om het te zien, ik wist helemaal niet dat dat was nu(nerd)

    Dan moet je ff kijken op de site van mtv in BE :']


    -

    volgend jaar weer maar dan met new moon (A)
    en dan gaat taylor er met de award vandoor inplaats van robert :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    viedeogame schreef:
    volgens mij is die kirstin stoned ofso? want ze gedraagt zich zo raar ôo


    haha dat zei ik ook al tegen mijn zusje :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    volgend jaar weer maar dan met new moon (A)
    en dan gaat taylor er met de award vandoor inplaats van robert :P

    Nee, dan wint Taylor 'Best breaktrough performance male' en Robert wint dan 'Best male performance' :P
    En dan word New Moon gewoon geweldig! <33


    -

    dat mag ook.. (H)(K)
    maar taylor heeft gewoon zo'n ontzettend kwijl ik weet niet wat ik ervan moet zeggen buik in new moon (H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Selfdestruct schreef:
    Euhm, dit was de laatste herhaling.
    De show was afgelopen maandag nacht te zien op internet, live. Ik heb het toen gezien en daarnet ook. Twilight won:

    - Best fught
    - Best kiss
    - Best breaktrough performance male (Robert Pattinson)
    - Best female performance (Kristen Stewart)
    - Best Movie

    En waarom dat Twilight wint, dat komt omdat ze op dit moment gewoon heel erg populair zijn, hebben veel fans enzo. Was toch hetzelfde als TH, ze zijn niet de meest geweldigste band ever, maar omdat ze zoveel fans hebben wonnen ze zo veel. Ik vind het zo vet, Twilight is gewoon de film voor mij. En de boeken zijn gewoon geweldig...
    En best kiss was gewoon geweldig! Helaas wel afgesproken maar het was zo grappig. En Kristen was zo lomp bezig, laat ze haar award vallen! XD
    Lan leve de droogheid van de Twilight cast! XD


    Same here, ik deel mijn mening ik wil alleen nog iets toevoegen.
    Ik heb serieus zitten denken dat Robert óf dronken óf knetterstoned was. Like, hij was zó droog en hij sprak ook raar, en nee het was niet zijn accent, ik praat met hetzelfde accent dus ik weet wel hoe iemand dronken klinkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Taylor had van Robert moeten winnen:((
    No offence.


    rules don't stop me

    Freakdog schreef:
    (...)

    Same here, ik deel mijn mening ik wil alleen nog iets toevoegen.
    Ik heb serieus zitten denken dat Robert óf dronken óf knetterstoned was. Like, hij was zó droog en hij sprak ook raar, en nee het was niet zijn accent, ik praat met hetzelfde accent dus ik weet wel hoe iemand dronken klinkt.

    Whaha, ik denk dat hij gwn in een droge bui was. Of hij was gewoon heel erg zenuwachtig want hij werd ook heletijd in de zeik genomen als "The hot vampire from Twilight" zo word hij daar ook echt gezien XD
    Maar goed, that's what i think :P


    -

    Jools schreef:
    Taylor had van Robert moeten winnen:((
    No offence.

    Nee want Taylor gaat doorbreken met New Moon. Hier had hij maar een klein rolletje :x


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Nee want Taylor gaat doorbreken met New Moon. Hier had hij maar een klein rolletje :x

    Oké dan. Vooruit. Maar, wij hadden een deal toch? Jij Robert ik Taylor.


    rules don't stop me

    GAAAAAAAF<3
    TWILIGHT<3


    Why don't you break my heart